Gå til innhold

En opphissende opplevelse

Anbefalte innlegg

Jeg vet at jeg tidligere har sagt at dette er pokker meg dette er det styggeste jeg har sett i mitt liv, men nå må jeg ydmykt få lov til å krype til korset og si at jeg har tatt feil. Jeg har tatt feil folkens, beklager.

Jeg gikk innom en butikk her i formiddag, skjønner dere. Egentlig skulle jeg bare søke ly for kulden, slik at jeg var på vei ut da en ung mann (meget barsk sådann) ba meg komme inn igjen og la han vise meg vidunderet sitt. Jeg lot meg lokke - jeg hadde jo heller ingen andre viktige ting fóre, og tenkte at det kunne ikke skade. Jeg lot vidunderet gli mellom fingrene mine, stifte bekjentskap med dette harde, men likevel uestetiske lille vesenet. Nå kan vi selvfølgelig diskutere hvorvidt dette var moralsk riktig av meg å gjøre, men jeg hadde så lyst - ikke bare på den, men nesten på hvilken versjon som helst, så jeg takket rødmende ja. Det var nå eller aldri, og det skadet vel ikke å kjenne. Bare litt?

Den følelsen som ble vekket til livet i meg, kan nesten ikke beskrives. Det skal innrømmes at jeg har sett vakrere ting i mitt liv, men dette møtet var HELT spesielt. All min tidligere negativitet var som blåst bort med vinden, og jeg kjente at det er nå eller aldri. Dette som tidligere kun har vekket avsky hos meg, varmet nå mitt hjerte slik at det nesten føltes litt uutholdelig, og kjente spenningen bygge seg sakte opp. Jeg strøk den lett over halsen på nytt og på nytt, kjente at jeg kunne ikke forlate, ikke nå. I løpet av en tiendedels sekund bestemte jeg meg.

JA, skrek jeg. JA!! JEG TAR'N!! KOM TIL MEG!!

Og han kom til meg, det var hos meg han ville være. Jeg tok han med meg hjem, tok av han all nødvendig påkledning, koste litt, men bestemte meg for at han skal få lade opp - til i morgen. Men da er det på'n igjen, og jeg kjenner at vi skal få det fint sammen.

http://www.itavisen.no/art/1301359.html

*sukke fornøyd*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124904-en-opphissende-opplevelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...