Gå til innhold

Er det langt fra Oslo sentrum

Anbefalte innlegg

Skrevet

15 minutter med bil uten om i rushtiden. Da tar det en time.

Med trikken aner jeg ikke. Jeg kjører bare bil.

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Toget fra Oslo S til Nordstrand tar 5 min. ihh NSB.

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Nordstrand er ganske stort. Omfatter Sæter, Ljabru, Holtet Munkelia, +++. Så det kommer an på hvor du skal. Si 15 min. med trikken. Nordstrand togstasjon er et stykke unna Ljabru, f.eks.

Skrevet

Det kommer ann på om du skal gå, svømme, ta taxi eller jogge.

Skrevet

15 minutter med bil uten om i rushtiden. Da tar det en time.

Med trikken aner jeg ikke. Jeg kjører bare bil.

Ca.20 min. fra siste trikkestasjon (Ljabru) til Sentralbanen.

Kizza1365380506
Skrevet

Det kommer ann på om du skal gå, svømme, ta taxi eller jogge.

Skal reise med tog eller trikk.

Datteren min skal til Oslo i januar og begynne på skole. Så var det dette med hybel da vett du!

Har fått svar fra 5-15 min alt etter hvor du bor.

Takk alle sammen

Skrevet

Skal reise med tog eller trikk.

Datteren min skal til Oslo i januar og begynne på skole. Så var det dette med hybel da vett du!

Har fått svar fra 5-15 min alt etter hvor du bor.

Takk alle sammen

Er jo litt viktig hvor skolen er også da. For noen er sentrum Majorstua, for andre Karl Johan og for noen Oslo City.

Kizza1365380506
Skrevet

Er jo litt viktig hvor skolen er også da. For noen er sentrum Majorstua, for andre Karl Johan og for noen Oslo City.

Skolen ligger i Rådhusgaten og det er vel ikke så langt fra sentralbanestasjonen om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Skolen ligger i Rådhusgaten og det er vel ikke så langt fra sentralbanestasjonen om jeg ikke husker helt feil.

Det er jo veldig sentralt da og det går både buss,trikk og t-banen derfra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...