vin Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Har noen peiling på hva dette ordet betyr? På forhånd takk ;o) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Festesmerter..? Fikk for meg at adheranse betyr noe med feste.. (Ikke party-smerter altså.. :-) 0 Siter
vin Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Skrevet 31. oktober 2003 Festesmerter..? Fikk for meg at adheranse betyr noe med feste.. (Ikke party-smerter altså.. :-) Hm..pasienten har adheransesmerter fra tarmene ,blæreregionen og i det lille bekkenet + 2 abominal brokk .... 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Hm..pasienten har adheransesmerter fra tarmene ,blæreregionen og i det lille bekkenet + 2 abominal brokk .... Sorry ass, jeg hakke peiling! Ring et eller annet legekontor og spør den som tar telefonen. :-) 0 Siter
Gjest jepp, sånn er d Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Hm..pasienten har adheransesmerter fra tarmene ,blæreregionen og i det lille bekkenet + 2 abominal brokk .... Adheranser er vel sammenvoksninger. Det hender jo at "noe" vokser sammen inni oss etter at vi er operert........ tror jeg. Jepp, brokkene gjør at ting skyves sammen inni buken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.