Gå til innhold

Hva hadde du syntes om du så dette..

Anbefalte innlegg

Gjest sjenert jente..

Hei..Jeg er en jente på 27 som sliter med sosial angst og spiseforstyrrelser, og er derfor ikke i arbeid eller på skole. Noen dager har jeg det bedre enn andre og jeg klarer å være mer sosial.

Moren min har nettopp vært innlagt på sykehus og da jeg var på besøk ble jeg veldig oppmerksom på hvor mange ensomme eldre det finnes rundt omkring.

Har så lyst til å henge opp en lapp i nærbutikken og spørre om noen trenger litt selskap, hjelp til oppvask,støvsuging eller lufte hunden. Kanskje bare noen å drikke en kopp kaffe med, eller å gå en tur med. Er dette teit?

Jeg vil ikke ha noe betaling for dette, bare å føle at man er til nytte ville vært betaling nok.

Men vil noen tørre å ta kontakt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124930-hva-hadde-du-syntes-om-du-s%C3%A5-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen-og-tredve

På nærbutikken vår henger det av og til oppslag fra enkeltpersoner som tilbyr slike tjenester du skriver om. Og så er det sånne remser til å rive av nederst på oppslaget med telefonnummer på. Det er bestandig mange remser som er avrevet. Så det må bety at det er behov for sånne initiativ! Flott!

Annonse

De har ikke frivillighets-sentral der du bor da ? Ev et aldershjem hvor en ekstra person til spill, samtale , lesning av aviser hadde vært kjærkomment . Vet om mange , spesielt eldre som lider av ensomhet . Bare det å ha noen å gå på butikken med .. Hjemmetjenesten har kanskje noen forslag til deg ? ta kontakt med de og hør .

Jeg jobber selv i helsevesenet og ser absolutt behov for en resurs (hvordan skrives dette da ?) som du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...