Gå til innhold

Fiskepinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags tilbehør pleier dere å ha til fiskepinner? saus? Har spurt om dette før, men glemt hva folk svarte.

laguna1365380434
Skrevet

Potetmos, broccoli, raspet gulrot og stekt sopp/løk..

Ingen saus.

Lite spennende middag, men greit innimellom:)

Skrevet

Poteter, raspede gulrøtter og remulade.

Hvilken remulade?

Jeg har leita etter Iduns remulade men den finnes kanskje ikke lenger. Det er den eneste som går til fiskepinner :o)

Skrevet

En god salat eller råkost, poteter/potetmos/pommesfrites og hollandaise-saus. Rå løk, stekt løk er også godt. Majones brukes hvis saus er mangelvare.

Skrevet

Poteter, raspede gulrøtter og remulade.

Blir ikke det litt tørt da?

Gjest men kanskje ikke så sunt..
Skrevet

Vi har pommes frites, og freser rømme i stekepannen med litt gressløk i, som vi da har over. Kjeeempegodt!!

Skrevet

Vi har pommes frites, og freser rømme i stekepannen med litt gressløk i, som vi da har over. Kjeeempegodt!!

Det hørtes veldig godt ut

Skrevet

Hvilken remulade?

Jeg har leita etter Iduns remulade men den finnes kanskje ikke lenger. Det er den eneste som går til fiskepinner :o)

Vi bruker Mills.

Skrevet

Heller lettrømme + litt melk over fiskenepinnene, krydre, putter i sjampijong,brokkoli, løk, eller noen andre grønnsaker etter hva jeg har.

Kokte poteter til.

Skrevet

Fiskepinner er den trasigste maten som finnes. Så da er det bare dressing eller majones som gjør at jeg får i meg denne maten ;-)

Gjest uten signatur
Skrevet

Revne gulerøtter. Eller broccoli. Vi har ikke saus. Og så bruker vi ris til. Tar litt chiliketchup over for åf å smak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...