Gå til innhold

Angående flirting..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Er det virkelig forbudt om man er sammen med noen?

Viser til tråd jeg hadde her i går..

Er det "skjerpende" om man planlegger det?

Om man flirter med en som en tidligere har hatt ting på gang med?

Er det bare ikke greit uansett?

Det er jo i såfall både usunt, urealistisk og kjedelig?

Det synes i hvertfall jeg.

Hva synes dere?

Og ikke kom med den der om at en må fortelle det først, det er jo ihvertfall tull;) Det er klart man blir sur enten man synes det er rimelig ikke om partneren FORTELLER at en har tenkt å råflørte med en eller annen snerten sak..

Akkurat som det er naturlig å bli sur om partneren hadde fortalt at han/hun hadde tenkt å tenke på noen andre under sex..;)

Har man rett, og ikke for å snakke om lyst, til å vite slikt?!

Jeg mener forbrytelsen, i begge tilfellene, ville være å fortelle, ikke å gjøre;)

Dere kan da ikke mene at man skal slutte å flirte/kikke litt om man har kjæreste?

I såfall skjønner jeg høye skillsmissetall, det er jo nådeløst og urealistisk å forvente at man skal være den eneste interesante for partneren, og det hele tiden..

Hva synes dere? Bør man flirte?

Med hvem? Er det enkelte man ikke bør flirte med?;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124950-ang%C3%A5ende-flirting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Man kan flirte med alle som man har lyst å flirte med så lenge det bare er en flirt.

Hvor kjedelig skal livet egentlig være for de som er gift/samboende?

Det tenkte jeg også.. At det må da jaggu være kjedelig..:o)

Jeg kan skjønne at noen hadde enkelte innvendinger på innlegget mitt i går, men jeg synes de gikk på litt underlige ting, nemlig at man ikke burde planlegge å flirte med noen, være svak for noen andre og at man må fortelle kjæresten absolutt alt.

Jeg mener at det eneste som var iffy i akkurat den situasjonen er at typen min virkelig ikke liker ham, ingen av de andre tingene egentlig(så sant jeg ikke klådde, og det verken planla jeg, eller gjorde..;))

Det er jeg vilt uenig i, og jeg mener dessuten at denslags konstruerte regler på ingen måte er noen målestokk på hvor mye en liker kjæresten sin.

Det tenkte jeg også.. At det må da jaggu være kjedelig..:o)

Jeg kan skjønne at noen hadde enkelte innvendinger på innlegget mitt i går, men jeg synes de gikk på litt underlige ting, nemlig at man ikke burde planlegge å flirte med noen, være svak for noen andre og at man må fortelle kjæresten absolutt alt.

Jeg mener at det eneste som var iffy i akkurat den situasjonen er at typen min virkelig ikke liker ham, ingen av de andre tingene egentlig(så sant jeg ikke klådde, og det verken planla jeg, eller gjorde..;))

Det er jeg vilt uenig i, og jeg mener dessuten at denslags konstruerte regler på ingen måte er noen målestokk på hvor mye en liker kjæresten sin.

Jeg synes mange her inne tar livet veldig seriøst. De glemmer at det er dagen i dag som teller, fortid er fortid og framtid er framtid. Hadde jeg tatt livet så seriøst så hadde jeg gjort det slutt for lenge siden. Kanskje det har noe med alderen å gjøre :o) eller noe med alt det rare jeg har vært med på. Nei, man må ta livet som det kommer og gjøre mest mulig ut av de mulighetene en har.

Annonse

Man kan flirte med alle som man har lyst å flirte med så lenge det bare er en flirt.

Hvor kjedelig skal livet egentlig være for de som er gift/samboende?

Livet trenger da vel ikke å være kjedelig selv om man ikke flørter med alle andre. Nå spørs det jo hva du legger i ordet flørte da, men jeg har i alle fall ikke noe behov for å flørte med andre. Og nei, jeg lever ikke et kjedelig liv :)

laguna1365380434

I begynnelsen av forholdet er det vel ikke nødvendig å flørte så mye. Men når de er blitt trygge på hverandre så må det vel være ok skulle jeg tro.

Mvh

Ja, det synes jeg også..

Jeg kan ikke fatte hva som skal være galt med det..

Urealistisk blir det og, at man liksom ikke skal like noen andre litt også + bli sjarmert...:o)

laguna1365380434

Gjør som du vil og føler. Menne, laguna du er 29-30. Vel du velger selv om du vil ha EN kjær. Lev ditt liv, så får andre leve sitt. Men en ting. Er det du, eller sambo som ikke vil gå ut og drikke. Mener å huske at han var treg ;)

Ja, gjør stort sett som jeg vil jeg:) Flirte med hvem jeg vil gjør jeg i hvertfall.

Men tror du tar litt feil, både samboer og jeg vil gjerne ha en øl, når det byr seg.;)

Han kan ha vært treg med ett eller annet,også har jeg skrevet noe bittert om det(?) men jeg klarer ikke å huske hva det kan ha vært for noe nå..

Han jobber masse kvelden, så sånn sett hender det titt og ofte at jeg tar en liten bysvipp med noen kompiser sånn for å ikke kjede meg i hjel oppe i leiligheten..

Men er han inne finner han gjerne på ting:o)

Annonse

laguna1365380434

flørt i vei :-) Men ikke sånn at motparten oppfatter det som om du er interessert i å gå lenger.

Jeg flørter mye jeg, men passer på å putte inn noen setninger om gubben og barna innimellom :-)

Ja, man spiller med åpne kort..

Nå må det inrømmes at jeg ikke alltid uoppfordret forteller at jeg har kjæreste i enhver situasjon:-o

For da får man plutselig mye mindre oppmerksomhet..Og det er kjedelig;)

Men er det snakk om direkte oppsjekking eller soleklaqr og utvetydig interesse er jeg nå klar i talen..

Livet trenger da vel ikke å være kjedelig selv om man ikke flørter med alle andre. Nå spørs det jo hva du legger i ordet flørte da, men jeg har i alle fall ikke noe behov for å flørte med andre. Og nei, jeg lever ikke et kjedelig liv :)

For å si det slik så regner jeg ikke noe kroppslig under betegnelsen flørting. Det er kun snakk og litt ertende kroppsspråk.

Og det må være lov enten man har samboer eller ikke. Nå har jeg ikke samboer da men må flørte litt innimellom for å se om jeg fremdeles har draget ;o)

Kizza1365380506

Ja, det synes jeg også..

Jeg kan ikke fatte hva som skal være galt med det..

Urealistisk blir det og, at man liksom ikke skal like noen andre litt også + bli sjarmert...:o)

Og så betyr det så mye for selvtilliten. Det at en er atrativ for andre enn den en bor sammen med.

En slags trygghet også om samboer/ekteskapet skulle gå skeist liksom.

Mvh

Clue1365380406

Og så betyr det så mye for selvtilliten. Det at en er atrativ for andre enn den en bor sammen med.

En slags trygghet også om samboer/ekteskapet skulle gå skeist liksom.

Mvh

Ja, fint å vite at en kan hoppe direkte til nestemann hvis ekteskapet skulle gå skeis???

Makan!

Syltynn unnskyldning!

En vet da vel om en er attraktiv eller ikke selv om en lar være å flørte? Jeg gjør ihvertfall det.

Ja, fint å vite at en kan hoppe direkte til nestemann hvis ekteskapet skulle gå skeis???

Makan!

Syltynn unnskyldning!

En vet da vel om en er attraktiv eller ikke selv om en lar være å flørte? Jeg gjør ihvertfall det.

Man har da ikke tenkt å sjekke opp alle man flørter med. Dummeste jeg har hørt.

Jeg skal ikke gifte meg med verken mannen i kassa på Spar eller vaktmesteren jeg. Men flørte med dem gjør jeg. Jada jada, de er på min alder og om de er gift eller ikke aner jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...