Gå til innhold

BH som passer - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til en bra undertøysforretning der en kan få proff hjelp til å finne seg en BH som passer? Jeg har store patter som trenger skikkelig løft. Fortrinnsvis østlandet/Oslo.

Skrevet

Jeg vet at felleskjøpet har en modell som står for en støyt.

Gjest Uglemor
Skrevet

Prøv LaLina på St.Hanshaugen. Tror den ligger i Waldemar Thranes gate. De har flere størrelser enn jeg ante fantes, og kompetente ekspeditører også.

Skrevet

Jeg vet at felleskjøpet har en modell som står for en støyt.

Hehe, det er ikke støtdempere jeg trenger, det er mere selve opphenget jeg er opptatt av.

Skrevet

Prøv LaLina på St.Hanshaugen. Tror den ligger i Waldemar Thranes gate. De har flere størrelser enn jeg ante fantes, og kompetente ekspeditører også.

Takk for tipset. Oslotur står på programmet.

Skrevet

Hehe, det er ikke støtdempere jeg trenger, det er mere selve opphenget jeg er opptatt av.

Alfa-Laval har en skikkelig modell som er beregnet på Dagros.

Skrevet

LaLina har store størresler, men ikke så veldig komtpetent ekspeditør. det må en nesten til england for å få.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...