Gå til innhold

Hva gjør jeg når..

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

jeg griner som en foss og klarer ikke slutte og han jeg vil skal holde rundt meg si det ordner seg er årsaken?

Føler meg så jævla liten og sårbar. Har bare vært sånn en gang før, det var da vi hadde pause.. Takla ikke det særlig bra, og blir det slutt nå går det i hvert fall ikke bedre.

vet det er sinnsykt, men vil at han skal bare elske meg og ikke engang se på andre.. Vet at selfølgelig dette er galt, for uten andre blir han en ensom og snål person, men til og med naboen er en stor trussel for meg nå.

Føler jeg ligger under en stor stein og ikke får rikket den. Klarer ikke si hva jeg føler heller, alt er kaos...

vet ikke hva jeg skal gjøre eller si, alt føles falskt. har mista meg sjøl og finner ikke tilbake. HVa gjør man når man er sånn? Føler det har rabla og jeg har fullstendig mista kontrollen. Jeg vil bare vekk...

Pleide og være sterk og sikker på meg sjøl, men hva skjer nå? Føler meg ikke hjemme hos meg sjøl engang. Føler at jeg ikke burde være her.

Er det virkleig mulig å bli fullstendig knust og miste alt håp på så kort tid?

Hva faen gjør jeg? Må ta meg sammen, for dette ender ikke bra.

Skrevet

Det er så trist å lese at du ahr det så vond.

Vet ikke hva jeg skal si for at det skal hjelpe,men jeg tenker på deg.

Klem.

Skrevet

*Klem* Som faren til en venn av meg pleide å si:"Det er ikke enkelt å være menneske, den kan prøve den som vil".

Skrevet

Det er kanskje ingen trøst, men når du har levd litt lengre, vil du ha opplevd dette flere ganger. Da vil du også vite at det går over.

"This too shall pass". Sier jeg til meg selv når noe er vanskelig.

Sats på å klare små ting. Gå en tur ut. Kjøp en ny såpe. Ta en lang, varm dusj. Lag deg en kopp te eller kakao.

Du kommer til å bli glad igjen en gang. Helt sikkert.

Skrevet

Det der er like grusomt hver gang det skjer.

Kan nesten ikke forestille meg noe verre enn skikkelig kjærlighetssorg.

Jeg kan ikke gjøre annet enn sende deg en klem og si at hvis det blir slutt går det ofte fortere over enn du tror nå.

Skrevet

Skulle tro du var den eneste her på DOL som har opplevd at et forhold går i stykker.

Gjest lis@bet
Skrevet

Skulle tro du var den eneste her på DOL som har opplevd at et forhold går i stykker.

Man vet aldri hvordan det virkelig er før en opplever det selv..

Skrevet

Du skriver 'Føler det har rabla og jeg har fullstendig mista kontrollen.'

Hold på kontrollen på deg selv, andre får gjøre som de vil...

KLEM!

Gjest megafonen
Skrevet

Hei.

Skjønner at du har det vanskelig, keg har det litt på samme måten. Men, har du blitt sjalu sånn helt plutsellig? mente at jeg hadde lest et innlegg der du skreiv at du og samboeren din hadde praktisert trekantsex en gang. Det virket ikke som du var sjalu den gang.

håper det går bra med dere. Lykke til.

Gjest bedre nå?
Skrevet

Er det slutt med dere? Stor klem til deg.. håper du har det bedre nå!

Gjest Pricilla
Skrevet

Du skriver 'Føler det har rabla og jeg har fullstendig mista kontrollen.'

Hold på kontrollen på deg selv, andre får gjøre som de vil...

KLEM!

mente at det er meg det rabler for og meg jeg mister kontrollen på da.. men det er bedre nå, fått prata ut, og bestemt oss for å ikke gi opp ennå. Må nok forandre oss på en del punkter begge to.

Gjest Ikke signatur
Skrevet

Hei!

Jeg har fulgt litt med deg, men sansynligvis gått glipp av en hel del, tror meg og deg er ganske like, vi er begge sammen med en til tider drittsekk men som også kan være en engel.

Til tider drømmer vi om singelliv og ekte kjærlighet, men uansett hvor hardt det er så klarer vi ikke gå fra han, for vi er jo glad i han (altså hver vår da) og han kan jo være så snill så snill, han forstår oss bare ikke.

Om du vil så kan du oppgi en mail adresse og vi kan snakkes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...