Gå til innhold

soner på dvd-filmer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du bør kjøpe en sonefri spiller. Jeg kan anbefale denne: http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=42&product=nadt512 Har den selv og forskjellen på min forrige spiller er enorm.Her får du vannvittig mye for pengene! Beklager dersom det ikke er noen avsnitt her. Dol er litt på tur for tiden.

Gjest strandhai

Du bør kjøpe en sonefri spiller. Jeg kan anbefale denne: http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=42&product=nadt512 Har den selv og forskjellen på min forrige spiller er enorm.Her får du vannvittig mye for pengene! Beklager dersom det ikke er noen avsnitt her. Dol er litt på tur for tiden.

Hei!

Lurte på en liten ting her. Fikk nylig en dvdspiller som kun tar sone 2 filmer....får ikke bytta den, da den er åpna og brukt.....

Men så hørte jeg at man kan få fiksa på de fleste spillere slik at de blir sonefrie!? Er det noe i det.....?

Hei!

Lurte på en liten ting her. Fikk nylig en dvdspiller som kun tar sone 2 filmer....får ikke bytta den, da den er åpna og brukt.....

Men så hørte jeg at man kan få fiksa på de fleste spillere slik at de blir sonefrie!? Er det noe i det.....?

Ja, det er noe i det. Jeg vet ikke hvordan det gjøres, men det skal - så vidt jeg vet - finnes en kode du kan bruke. Denne koden varierer selvsagt fra spiller til spiller. Jeg tror du vil finne koden på nettet om du søker, men jeg vet ikke hvor. Produsenten har så vidt jeg vet ikke lov til å gi deg koden.

Annonse

Hei!

Hvaslags spiller er det snakk om? Merke og nummer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...