Gå til innhold

Anbefaler du BEHA stekeovn?

Anbefalte innlegg

Gjest Stekeribbe

Skal kjøpe ny, men hva bør jeg kjøpe?Trenger en ovn som har KVALITET, skruer skal ikke løsne og stekerester skal lett la seg fjerne.Ovnen må med andre ord være godt sammenskrudd og lettrengjørelig, varmes opp raskt og steke bra.

Har BEHA superkvalitet på ovnene sine?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124998-anbefaler-du-beha-stekeovn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber du i BEHA?

Jeg nei? Hvor fikk du den ideen fra? Jeg er ikke tilknyttet BEHA, eller for den saks skyld noe som helst annet ledd fra produsent til forhandler. Har ikke mer peiling på ovner enn at jeg kan skru på knottene og putte mat i dem. Men maten er ganske bra, da :)

Annonse

Jeg nei? Hvor fikk du den ideen fra? Jeg er ikke tilknyttet BEHA, eller for den saks skyld noe som helst annet ledd fra produsent til forhandler. Har ikke mer peiling på ovner enn at jeg kan skru på knottene og putte mat i dem. Men maten er ganske bra, da :)

Min BEHA er jeg godt førnøyd med. Har hatt den i 18 nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...