petter smart Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Grov avsporing? Fødsler har flere og atskilligere alvorligere utfall enn all verdens fotballkamper. For øvrig angrer jeg på at jeg har svart på dette. Det er virkelig en privatsak hvordan folk regulerer og forholder seg til familielivet sitt (såfremt ikke vold, omsorgssvikt etc er inne i bildet, da er det et samfunnsansvar). PS: TIL vant. Uten den nybakte far. Så lenge ultralyd og andre undersøkelser ikke viste noe unormalt, hva er sannsynligheten for at barnet er dødfødt eller har alvorlige skavanker? Veldig liten. Hva er sannsynligheten for at TIL, som er ett av de dårligste lagene i tippeligaen, slår RBK på bortebane, noe de må gjøre for å berge plassen (med alt det innebærer)? Ikke særlig stor. Da bør en stille med alle de beste spillerne. Spesielt en som er kjøpt inn for 5 millioner nettopp for å redde TIL fra nedrykk. Men jeg er enig i at dette er en sak mellom TIL og Årst. Jeg sier bare min mening. At TIL vant uten Årst har lite med saken å gjøre. Det er ikke greit at en person kjører i fylla bare fordi han ikke forårsaker en ulykke. At TIL vant var dels flaks og det hadde vært morsomt å hørt hva både TIL, supporterne og fotball-Norge hadde sagt om TIL hadde rykket ned. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125043-tippeliga/page/2/#findComment-760601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Så lenge ultralyd og andre undersøkelser ikke viste noe unormalt, hva er sannsynligheten for at barnet er dødfødt eller har alvorlige skavanker? Veldig liten. Hva er sannsynligheten for at TIL, som er ett av de dårligste lagene i tippeligaen, slår RBK på bortebane, noe de må gjøre for å berge plassen (med alt det innebærer)? Ikke særlig stor. Da bør en stille med alle de beste spillerne. Spesielt en som er kjøpt inn for 5 millioner nettopp for å redde TIL fra nedrykk. Men jeg er enig i at dette er en sak mellom TIL og Årst. Jeg sier bare min mening. At TIL vant uten Årst har lite med saken å gjøre. Det er ikke greit at en person kjører i fylla bare fordi han ikke forårsaker en ulykke. At TIL vant var dels flaks og det hadde vært morsomt å hørt hva både TIL, supporterne og fotball-Norge hadde sagt om TIL hadde rykket ned. Som sagt, noe så ufattelig meningsløst som å mene noe om en fotballspillers familieliv. For øvrig - jeg ser at du vet veldig lite om svangerskap og fødsler. Det er greit. Men til din informasjon: En ultralydundersøkelse i 5. måned er på ingen måte garanti for at ikke fosteret er misdannet og selvsagt heller ingen garanti for at ikke svært dramatiske ting kan skje under fødselen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125043-tippeliga/page/2/#findComment-760606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er det liv og død at mannen er tilstede på fødestua? Dør noen av at han ikke får se barnet før dagen etter? Og hva med alle de som kunne mistet jobbene sine pga dette? Tror du ikke det var viktig for dem? Har du ikke kamerater som har fått barn? De jeg kjenner sier det er det største som har skjedd dem. Det er selvfølgelig dumt at det koster penger, men det handler om verdivalg, hva er viktigst i livet for deg... Tror du han hadde spilt veldig bra, når han visste hva som holdt på å skje? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125043-tippeliga/page/2/#findComment-760612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.