Gjest strandhai Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Så du en slåsskamp hvor de sloss eller???????????? ja, de sloss faktisk......hvordan det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morsk Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ok, så hvite, kristne nordmenn kan være med de fæle muslimene mens de er små og leker med dukker og biler, men må avslutte vennskapet når de blir kjønnsmodne??? Hallo!!!?? Jeg vet ikke hvilke leker de muslimske guttene vil leke med de stakkars små uskyldige norske jentene, men det er kanskje omtrent det samme som norske gutter vil??? Tenåringsgutter er ganske like sånn sett, tror jeg. Hvis jenta er oppdratt til å passe seg selv og sette egne grenser så klarer hun å takle tenåringsgutter propfulle av hormoner, uavhengig av deres hudfarge og reiligion! Så moren bør møte guttene og se om det er kjekke gutter - og er det det, så skal hun ikke trenge å ta noen andre forholsregler enn det hun ville tatt om guttene var "blonde og blåøyde" Jeg synes det er skremmende at man kan advare mot en hel gruppe mennesker slik som enkelte her gjør! Ok, så har noen dårlige erfaringer - jeg har hatt mindre hyggelig erfaring med ektefødte nordmenn, men det ville aldri ramla meg inn i halvsøvne og advare kollektivt mot norske gutter for det!! Og du kan si hva du vil, men det viser ikke utenpå om man er muslim eller ei, så de holdningene du sprer rammer oss som har barn som _ser_ utenlandske ut også. Ikke det at det er mer ille enn at det rammer "ekte" innvandrere... Hvis innvandrere skal få sjansen til å bli noe annet enn innvandrere så må de inkluderes i det norske samfunnet - og det gjøres IKKE ved å nekte våre barn å være sammen med dem! Beste hilsen Joda, etnisk norske og muslimske gutter har nok mye av de samme mål med jentene i denne alderen. Allikevel er det utvilsomt en viss medlært kulturell forskjell når det kommer til respekt for jenters grenser. En kikk på statistikken for voldtekt og i særdeleshet for gruppevoldtekt burde være tilstrekkelig for å forstå at gruppene ikke bør sammenlignes så lempfeldig som du gjør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snø Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Joda, etnisk norske og muslimske gutter har nok mye av de samme mål med jentene i denne alderen. Allikevel er det utvilsomt en viss medlært kulturell forskjell når det kommer til respekt for jenters grenser. En kikk på statistikken for voldtekt og i særdeleshet for gruppevoldtekt burde være tilstrekkelig for å forstå at gruppene ikke bør sammenlignes så lempfeldig som du gjør. Mitt poeng er at om muslimske gutter og menn skal lære noe som helst om norsk kultur osv, så er det er det en fordel at de får lov til å omgås nordmenn! Og du svarte ikke på mitt spørsmål om vi skal la barna våre få leke med muslimer mens de er små, og så be dem kvitte seg med muslimske venner når de blir kjønnsmodne? Det må jo nemmlig bli konsekvensen av det du sier om at man kan leke med muslimer når man er små, men at man ikke bør omgås dem når man blir 16.... Eller tror du kanskje at jeg muligens har et poeng i at om vi lærer å ommgås hverandre, så vil vi lære av hverandres kulturer, og fjerne en del av de problemene som finnes mellom oss i dag? Hvis vi foreldre - både muslimer og vi som stammer fra Harald Hårfarge - lar våre barn få bli venner og omgås allerede fra de er barnehagebarn, så er min teori at mye kunne blitt annereldes her i landet. Men i stedet så holder vi oss for oss selv - og nå snakker jeg om begge gruppene! - og det er ikke bra! Jeg er i alle fall temmelig sikker på at problemen ikke blir mindre ved segresjon, tvert i mot! Jeg mener at den bekymrede moren bør bli kjent med guttene før hun dømmer dem. _Du_ sier at hun bør dømme dem uten å ha hilst på dem. Du kan gjerne kalle meg blåøyd, men jeg mener faktisk at man ikke skal dømme mennesker for det andre har gjort. Det at noen voldtar betyr faktisk ikke at alle gjør. Du er skremmende fordomsfull! Her er det ikke snakk om å gi noen en sjanse, her dømmer vi alle flatt, bare for sikkerhets skyld. Hva med å forsøke å bli kjent med noen av disse grusomme muslimene? Jeg kjenner faktisk noen muslimske menn, og vet du hva? De er hyggelige mennesker! Akkurat nå er de midt i fasten, men ikke en gang sulten gjør dem merkbart mer aggressive ;o)) Beste hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morsk Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Mitt poeng er at om muslimske gutter og menn skal lære noe som helst om norsk kultur osv, så er det er det en fordel at de får lov til å omgås nordmenn! Og du svarte ikke på mitt spørsmål om vi skal la barna våre få leke med muslimer mens de er små, og så be dem kvitte seg med muslimske venner når de blir kjønnsmodne? Det må jo nemmlig bli konsekvensen av det du sier om at man kan leke med muslimer når man er små, men at man ikke bør omgås dem når man blir 16.... Eller tror du kanskje at jeg muligens har et poeng i at om vi lærer å ommgås hverandre, så vil vi lære av hverandres kulturer, og fjerne en del av de problemene som finnes mellom oss i dag? Hvis vi foreldre - både muslimer og vi som stammer fra Harald Hårfarge - lar våre barn få bli venner og omgås allerede fra de er barnehagebarn, så er min teori at mye kunne blitt annereldes her i landet. Men i stedet så holder vi oss for oss selv - og nå snakker jeg om begge gruppene! - og det er ikke bra! Jeg er i alle fall temmelig sikker på at problemen ikke blir mindre ved segresjon, tvert i mot! Jeg mener at den bekymrede moren bør bli kjent med guttene før hun dømmer dem. _Du_ sier at hun bør dømme dem uten å ha hilst på dem. Du kan gjerne kalle meg blåøyd, men jeg mener faktisk at man ikke skal dømme mennesker for det andre har gjort. Det at noen voldtar betyr faktisk ikke at alle gjør. Du er skremmende fordomsfull! Her er det ikke snakk om å gi noen en sjanse, her dømmer vi alle flatt, bare for sikkerhets skyld. Hva med å forsøke å bli kjent med noen av disse grusomme muslimene? Jeg kjenner faktisk noen muslimske menn, og vet du hva? De er hyggelige mennesker! Akkurat nå er de midt i fasten, men ikke en gang sulten gjør dem merkbart mer aggressive ;o)) Beste hilsen fra Jeg svaret ikke på ditt spørsmål av den enkle grunn at ingeting tydet på at den muslimske ungdomsgjengen er gamle lekekamerater og bekjente av jenta og hennes mor. Som regel er disse guttene 2-3 år eldre enn jentene og fatter ingen interesse for dem før pupper og lår er på plass.. Selvsagt kan mora godt be dem hjem, og selvsagt kan det godt hende at også hun får et godt inntrykk av dem. Hva som imidlertid bør være klinkende klart for alle er at mens norske gutter KAN ha seriøse interesser av et fremtidig seriøst forhold med jenta, er sjansene for at noen av de muslimske har det nær lik null. Et leketøy for deres behov for orgasme er alt de er og kommer til å være. -------------- Dine drømmer om det fargerike harmoniske felleskap er flott. Jeg tror de fleste har hatt slike, intill de en dag innser at det er nettopp bare en drøm som vi ikke må forme våre valg, men ta våre forhåndsregler for.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg bodde noen år i danmark. I byen bodde dem mange tyrkere. De hadde unge, danske kjærester.. som var villige til sex. Guttene snakket drit om dem. Og de visste at de senere skulle gifte seg med en annen tyrker (jomfru). Da hadde de festet fra seg... Vet om noen som ble utnyttet, ser dere. Nå kan det jo diskuteres hvem som utnyttet hvem, eller om de utnyttet hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snø Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg svaret ikke på ditt spørsmål av den enkle grunn at ingeting tydet på at den muslimske ungdomsgjengen er gamle lekekamerater og bekjente av jenta og hennes mor. Som regel er disse guttene 2-3 år eldre enn jentene og fatter ingen interesse for dem før pupper og lår er på plass.. Selvsagt kan mora godt be dem hjem, og selvsagt kan det godt hende at også hun får et godt inntrykk av dem. Hva som imidlertid bør være klinkende klart for alle er at mens norske gutter KAN ha seriøse interesser av et fremtidig seriøst forhold med jenta, er sjansene for at noen av de muslimske har det nær lik null. Et leketøy for deres behov for orgasme er alt de er og kommer til å være. -------------- Dine drømmer om det fargerike harmoniske felleskap er flott. Jeg tror de fleste har hatt slike, intill de en dag innser at det er nettopp bare en drøm som vi ikke må forme våre valg, men ta våre forhåndsregler for.. Jeg tror vi har lest spørsmålet fra usikker mor helt forskjellig, jeg. Jeg leste det som om datteren hadde mange gutte_venner_ av utenlandsk opprinnelse, ikke at det var en haug med potensielle kjærester som sværmet rundt henne. Selv vokste jeg opp med mange guttevenner, både på barne- og ungdomsskolen og på på videregående. Jeg trodde det var sånne venner det var snakk om jeg. Naive meg ;o) Etter hvert som vi ble eldre var det jo noen av dem som prøvde å endre fokus, men man har da lært å knipe beina sammen og si nei! ;o) Jeg synes fryktelig synd på deg jeg Morsk, det må være vondt å være så fordomsfull som deg. Og selvfølgelig, om flertallet tenker som deg, så får du sikkert helt rett en gang.... Som mamma til ei som er brun og deilig så anser jeg det som mitt ansvar for å jobbe for at du _ikke_ skal få rett. Jeg har en farmor i familien som etter hvert har begynt å innse at alle med mørk hud ikke trenger være Fæle & Nifse, og klarte hun å bli kvitt fordommene sine, så skal jeg love deg at det er håp for alle! Min datter kommer til å lære å ta sine forholdsregler når det gjelder gutter - men jeg kommer ikke til å lære henne noe om farge- eller religionsforskjeller. Tror nemlig hun kan gå på en alvorlig smell om hun læres opp til å tro at hvite gutter er så mye snillere og mindre enspora enn andre gutter... Beste hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pip Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det er helt avgjørende å få din datter unna kontakt med muslimer. De lever i en subkultur med verdier milevidt unna det du kan forestille deg, og med et forferdelig kvinnesyn. Norske jenter er for dem luddere som helst skal misbrukes mest mulig. Går det for langt kan det ende riktig ille. Få henne unna. Ej. Det må jo nesten bli subkulturer om ingen nordmenn vil bli kjent med dem? Hvem har skylda da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Mine venninner og meg i den alderen hang også mye sammen med utlendinger. Stort sett kun fra muslimske land/familier. Jeg hadde ingen seksuelle interesser i den alderen så hadde ikke noe forhold med noen av dem sånnsett. Flere av mine venninner hadde dog. En av dem er i dag (lykkelig) gift med samme fyren, de har holdt sammen i 10 år og har barn sammen. To andre hadde normale forhold som tok slutt etter en tid mye grunnet motstand fra deres familier. En av dem var total manne-eter, og tok for seg halve asylmottaket. Jeg tviler sterkt på at det var de som utnyttet henne, for å si det sånn, etter å ha hørt henne snakke om sine erobringer. (serbere/kosovo-albanere) Faren til tremenningen min er også muslim. Han traff hennes mor da hun var noen og tjue. De bodde sammen i 20 år, har barn som nå har reist med ham til marokko flere ganger (og kommet tilbake igjen) og jenta bor normalt ofte hos sin far. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morsk Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg tror vi har lest spørsmålet fra usikker mor helt forskjellig, jeg. Jeg leste det som om datteren hadde mange gutte_venner_ av utenlandsk opprinnelse, ikke at det var en haug med potensielle kjærester som sværmet rundt henne. Selv vokste jeg opp med mange guttevenner, både på barne- og ungdomsskolen og på på videregående. Jeg trodde det var sånne venner det var snakk om jeg. Naive meg ;o) Etter hvert som vi ble eldre var det jo noen av dem som prøvde å endre fokus, men man har da lært å knipe beina sammen og si nei! ;o) Jeg synes fryktelig synd på deg jeg Morsk, det må være vondt å være så fordomsfull som deg. Og selvfølgelig, om flertallet tenker som deg, så får du sikkert helt rett en gang.... Som mamma til ei som er brun og deilig så anser jeg det som mitt ansvar for å jobbe for at du _ikke_ skal få rett. Jeg har en farmor i familien som etter hvert har begynt å innse at alle med mørk hud ikke trenger være Fæle & Nifse, og klarte hun å bli kvitt fordommene sine, så skal jeg love deg at det er håp for alle! Min datter kommer til å lære å ta sine forholdsregler når det gjelder gutter - men jeg kommer ikke til å lære henne noe om farge- eller religionsforskjeller. Tror nemlig hun kan gå på en alvorlig smell om hun læres opp til å tro at hvite gutter er så mye snillere og mindre enspora enn andre gutter... Beste hilsen fra Ja, vi har lest spørsmålet forskjellig. At det ikke er snakk om noen gammel fastsveiset ungdomsgjeng fremkommer ganske tydelig når det står hvordan hennes gamle venninner har reagert på dette. Det er desverre ikke basert på fordommer å hevde at muslimsk kvinnesyn er helt forskjellig enn norsk. Tvert i mot er det et beklagelig faktum. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ja, de sloss faktisk......hvordan det? Bebbas poeng var nok at det ikke heter sloss, men slåss. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Bebbas poeng var nok at det ikke heter sloss, men slåss. Kan vel skrive sloss også, men hvor vanlig er det å se en slåsskamp der folk ikke slåss? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strandhai Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Bebbas poeng var nok at det ikke heter sloss, men slåss. ops, jaja, det var vel ikke første gangen en liten trykkleif har sneket seg inn i innleggene mine.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest usikker mor Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Kommer anpå hva dette er for noe, du snakker som om hun er venn med mange gutter. Har hun venninner også i samme gruppa? Har hun en fast kjæreste eller er hun bare venn med dem alle sammen? Det er ingen venninner, bare gutter og tror hun er kjæreste med en. Ellers har det seg slik at de er gjenger som holder sammen av gutter og alle er vennene hennes. Og hun forguder dem og synes jeg er meget dum som ikke forstår hvor grie de er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det er ingen venninner, bare gutter og tror hun er kjæreste med en. Ellers har det seg slik at de er gjenger som holder sammen av gutter og alle er vennene hennes. Og hun forguder dem og synes jeg er meget dum som ikke forstår hvor grie de er. Få henne unna. Magefølelsen min sier at det er noe galt her. Dette hadde jeg jobbet med hvis jeg var deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ej. Det må jo nesten bli subkulturer om ingen nordmenn vil bli kjent med dem? Hvem har skylda da? Hvorfor er det ingen andre jenter enn de norske i slike gjenger tror du? Og hvem har skylda for det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg tror vi har lest spørsmålet fra usikker mor helt forskjellig, jeg. Jeg leste det som om datteren hadde mange gutte_venner_ av utenlandsk opprinnelse, ikke at det var en haug med potensielle kjærester som sværmet rundt henne. Selv vokste jeg opp med mange guttevenner, både på barne- og ungdomsskolen og på på videregående. Jeg trodde det var sånne venner det var snakk om jeg. Naive meg ;o) Etter hvert som vi ble eldre var det jo noen av dem som prøvde å endre fokus, men man har da lært å knipe beina sammen og si nei! ;o) Jeg synes fryktelig synd på deg jeg Morsk, det må være vondt å være så fordomsfull som deg. Og selvfølgelig, om flertallet tenker som deg, så får du sikkert helt rett en gang.... Som mamma til ei som er brun og deilig så anser jeg det som mitt ansvar for å jobbe for at du _ikke_ skal få rett. Jeg har en farmor i familien som etter hvert har begynt å innse at alle med mørk hud ikke trenger være Fæle & Nifse, og klarte hun å bli kvitt fordommene sine, så skal jeg love deg at det er håp for alle! Min datter kommer til å lære å ta sine forholdsregler når det gjelder gutter - men jeg kommer ikke til å lære henne noe om farge- eller religionsforskjeller. Tror nemlig hun kan gå på en alvorlig smell om hun læres opp til å tro at hvite gutter er så mye snillere og mindre enspora enn andre gutter... Beste hilsen fra Det "spesielle" med slike gjenger er jo nettopp det faktum at du ikke finner jenter som har samme opprinnelse som dem der. Hva tror du er årsaken til det? Hva tror du det kommer av at disse gutta kun vil omgås med norske jenter? Hva tror du disse gutta vil gjøre når de blir litt eldre, og begynner å se etter jenter de kanskje skal gifte seg med? Hva tror du disse gutta egentlig er ute etter fra de norske jentene - og som de ikke kan få hos sine "medsøstre"...? Jeg vet svaret og det tror jeg du gjør også - innerst inne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pip Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvorfor er det ingen andre jenter enn de norske i slike gjenger tror du? Og hvem har skylda for det? Her er det vel ikke snakk om en "gjeng". uansett, det er jo rimelig dumt å være sur på invandrere for at de ikke vil integrere seg, samtidig som en nekter egne barn å bli venner med innvandrere. det må du da være enig i? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759707 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Her er det vel ikke snakk om en "gjeng". uansett, det er jo rimelig dumt å være sur på invandrere for at de ikke vil integrere seg, samtidig som en nekter egne barn å bli venner med innvandrere. det må du da være enig i? :-) Hvis det gjelder det å være sammen med utlendinger generelt, så er jeg helt enig med deg. Hvis det gjelder "en gjeng som i all hovedsak består av utlendinger" så er det noe helt annet. Man integrerer ikke utlendinger ved at de opptrer som gjenger med noen "spede innslag" av norske jenter - for å si det slik. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pip Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvis det gjelder det å være sammen med utlendinger generelt, så er jeg helt enig med deg. Hvis det gjelder "en gjeng som i all hovedsak består av utlendinger" så er det noe helt annet. Man integrerer ikke utlendinger ved at de opptrer som gjenger med noen "spede innslag" av norske jenter - for å si det slik. Det er da ikek sagt noe om gjenger her? Uansett ville jeg prøvd å følge med på hva slags venner ungene mine har, hvm de er og hva de driver med. Og jeg ivlleikke likt at de rotet seg opp i voldelige gjenger. Men jeg ville ikke trukket slutningen at de var voldelige eller skadelige om det ikke var muslimske jenter, men muslimske gutter i gjengen. Det har da sin naturlige forklaring. men om vi er kritiske til at mulsimske jenter ikke får være med av foreldrene sine, så kan vi vel ikke akkurat si at våre ikke får det ;o) Ikke om vi samtidig kritiserer foreldrene til de muslimske jentene! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pip Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg var akkurat vitne til en slosskamp mellom invandrere i byen der jeg bor...fikk heldigvis ringt politiet da...skjønner ikke hvorfor vi Nordmenn skal være så fordømt redde for å bli sett på som fordomsfulle!!?!! vet ikke hvor gammel dattera di er, men er hun i såpass alder at hun kan tenke selv, så la hun få drive med det hun gjør....hun får selv ta konsekvensene etterhvert...(og dem kan det bli nok av...) Synd at du har havna oppi det her. Og til de som lurte, så er jeg medlem i Frp, ja... Jeg kan da ikke huske en eneste fest på lokalet hvor folk ikek slåss. Det var ikke en eneste innvandrer der. husker den gangen en fyr løp bak en annen med motorsag også. Tror ikke det hadde vært så mye skumlere om det hadde vært en av dem som hadde vært brun i huden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125068-datteren-min-liker-%C3%A5-v%C3%A6re-sammen-med-utlendinger/page/2/#findComment-759971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.