Gå til innhold

Normal pris på privatpraktiserende psykologer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

JEg har veldiog lyst til å snakke litt med en psykolog, men åssen veit man om "problemene" man har er alvorlige nok?

Hva sliter du med da? Om problemene er alvorlige nok kommer veldig an på person til person tror jeg. Vi mennesker takler problemer forskjellig, noen trenger psykolog fordi de er plaget med rødming, noen fordi de er blitt utsatt for incest el. Det finnes liksom ingen liste for hvor alvorlige problemene er, det varierer nemlig fra menneske til menneske...

Spørsmålet er hva du sliter med, og hvordan det påvirker din hverdag...

Gjest strandhai

Hva sliter du med da? Om problemene er alvorlige nok kommer veldig an på person til person tror jeg. Vi mennesker takler problemer forskjellig, noen trenger psykolog fordi de er plaget med rødming, noen fordi de er blitt utsatt for incest el. Det finnes liksom ingen liste for hvor alvorlige problemene er, det varierer nemlig fra menneske til menneske...

Akkurat nå sitter jeg med et særemne jeg skal levere i morgen, og er ikke i nærheten av å være ferdig....

Det veldig mange forskjellige ting som spiller inn her, og det vil jeg ikke gå inn på her. Har jo ikke lyst til at mine problemer skal bli hverdagsunderholdning for folk heller.....

Jeg har tenkt til å ringe klassestyreren min i kveld, men jeg er livredd for ikke å bli tatt på alvor.....han har taushetsplikt, ikke sant?

Gjest strandhai

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1879302

Det er så utrolig mye mer enn det jeg skrev i det innlegget der som spiller inn. Men jeg har liten lyst til at mine problemer skal bli underholdning for folk....

Akkurat nå sitter jeg med et særemne jeg skal levere i morgen, og er ikke i nærheten av å være ferdig....

Det veldig mange forskjellige ting som spiller inn her, og det vil jeg ikke gå inn på her. Har jo ikke lyst til at mine problemer skal bli hverdagsunderholdning for folk heller.....

Jeg har tenkt til å ringe klassestyreren min i kveld, men jeg er livredd for ikke å bli tatt på alvor.....han har taushetsplikt, ikke sant?

Nei, det trenger du ikke. Ja, hun har taushetsplikt, dessuten er hun også pliktig til å ta deg alvorlig.

Håper du gjør det.... Lykke til uansett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...