Gå til innhold

Hvordan bli tykkere?

vendelin1365380208

Anbefalte innlegg

vendelin1365380208

Hei Jeg er en dame på 35 år som alltid har vært for tynn.(er 1,75 m høy og veier mellom 52-56 kg) Problemet er at når jeg f.eks. får en influensa el.l. så daler jeg ned fra den vekten jeg er så glad for at jeg har komt meg opp i med mye strev.... Så mitt spørsmål er: Kjenner noen av dere her på nettet til en person som er en flink kostholdekspert i Bergen, som jeg kan kontakte for å få hjelp til hvordan jeg skal klare å komme meg opp i vekt? Alle steder står det jo om slanking...hva med oss som er for tynn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontakt fastlege og be om henvisning til ernæringsrådgiver eller dietetiker.

Kan hende du kan prøve å ta kosttilskudd som proteinpulver for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Skjønner godt du er frustrert. Hadde det vært mulig skulle du fått litt av meg..fra spøk til alvor. Ta en titt på siden her. Noka dietten annbefales også for den som vil gå opp i vekt. Tror du bør gjøre det i sammarbeid med lege.. http://www.nokadietten.no/ mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...