vendelin1365380208 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei Jeg er en dame på 35 år som alltid har vært for tynn.(er 1,75 m høy og veier mellom 52-56 kg) Problemet er at når jeg f.eks. får en influensa el.l. så daler jeg ned fra den vekten jeg er så glad for at jeg har komt meg opp i med mye strev.... Så mitt spørsmål er: Kjenner noen av dere her på nettet til en person som er en flink kostholdekspert i Bergen, som jeg kan kontakte for å få hjelp til hvordan jeg skal klare å komme meg opp i vekt? Alle steder står det jo om slanking...hva med oss som er for tynn??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kontakt fastlege og be om henvisning til ernæringsrådgiver eller dietetiker. Kan hende du kan prøve å ta kosttilskudd som proteinpulver for eksempel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teddi Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Heisann.. Skjønner godt du er frustrert. Hadde det vært mulig skulle du fått litt av meg..fra spøk til alvor. Ta en titt på siden her. Noka dietten annbefales også for den som vil gå opp i vekt. Tror du bør gjøre det i sammarbeid med lege.. http://www.nokadietten.no/ mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.