Gå til innhold

hva er det egentlig han vil?

Anbefalte innlegg

Gjest jento123

Jeg er i en litt rar situasjon. En av "sjefene" på jobben spør stadig om jeg vil være med på kino, ut å spise osv... greit nok, vi har jo et godt forhold...MEN: i går spurte han om jeg ville være med på danskebåten på en danmarkstur...bare jeg og han...han skulle spandere. jeg visste ikke hva jeg skulle svare... Han sier av og til at han synes det er så kjekt å jobbe med meg og han vil stadig kjøre meg hjem.jeg vet ikke hva han mener med det han gjør...er bare forvirret, og vet ikke helt hvordan jeg skal svare... lurer på hva baktanken hans er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125103-hva-er-det-egentlig-han-vil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jento123

Baktanken hans virker ganske innlysende på meg... Hold deg vekke fra han du, og gi han skikkelig beskjed om hva svaret ditt er... det er mitt råd...(så får heller andre hudflette meg)...

joa, når jeg leser innlegget mitt, ser jeg jo klart at han faktisk prøver seg....det er bare ikke så lett å se det klart sånn når det skjer....Tingen er at jeg vil egetnlig ikke ha han, men allikavel så er det noe inni meg som tenner litt på han.... Hadde vært digg å ha han bare som en å ha sex med....kanskje litt dumt i og med at jeg jobber med han.....

joa, når jeg leser innlegget mitt, ser jeg jo klart at han faktisk prøver seg....det er bare ikke så lett å se det klart sånn når det skjer....Tingen er at jeg vil egetnlig ikke ha han, men allikavel så er det noe inni meg som tenner litt på han.... Hadde vært digg å ha han bare som en å ha sex med....kanskje litt dumt i og med at jeg jobber med han.....

Må bare bry meg litt. Hold deg unna menn du jobber sammen med, menn rundt der du bor og menn i nærmeste omgangskrets hvis du kun vil ha et seksuelt forhold.

Det er slik som lager mye snakk og kan ødelegge mye for deg seinere hvis du treffer en du vil være mer seriøs med.

Annonse

det høres ut som en VEEEELDIG dårlig ide... dropp det og skaff deg heller et nummer et annet sted....;;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...