Gå til innhold

Fy fa*n!

Gjest Gi meg styrke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du velge da? Årst kunne VELGE mellom å spille kamp og det å være med på fødselen. Og all honnør til ham for at han valgte slik han valgte!

Ja - jøss han var en flott kar:-)

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

12

• favn

6

• laguna1365380434

3

• musikeren

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mini og Hoff er vel ikke å regne som lynsmarte akkurat da. At noen slikt skulle komme fra dem er ingen bombe.

Det som overasker meg er jo det at Mini gjør absolutt hva som helst for å trykke trynet sitt frem på TV. Da må han gjerne dra på litt for at det skal bli interresant. Men i dette tilfellet var han jo allerede på skjermen så det var jo ingen grunn til å gjøre seg selv til en idiot av den grunn. Han gjorde det vel bare fordi det er det han kan best da sikkert.

Skrevet

Meiner du den oppskrifta kan vera løysinga på "korleis bli ein doler att" også?

Heh? "................"

Skrevet

Først: Nå har ikke jeg unger og det er mulig jeg ikke eier peiling her.. Men altså.

Hvis jeg først hadde vært i den situasjonen at det skulle has unger, så skulle nå typen holdt seg laaangt unna under fødsel. Fotballkamp, hva som helst bare ikke der..

Jeg kan bare ikke fatte hvorfor de skal være der.De har da ingenting der å gjøre? Jeg hadde synes det var helt i orden at han ikke så heslige ting.

Og det hadde sikkert han og. Egentlig.

Nei, han kunne dukke opp senere, når babyen var mindre skrukkete og jeg hadde gredd håret.

I mellom tiden kunne han spille fotballkamp, eller dele ut sigarer på nærmeste bar.Hva som helst.

Nei, det der klarer jeg ikke å fatte og begripe og takke meg til.. Men som sagt, mulig jeg mangler peil, men jeg føler meg allikevel relativt sikker i min sak.

Da må jeg bare få skyte inn at det å få være der når det skjer..., ihvertfall for min del så er det ingenting annet jeg har opplevd som kommer i nærheten av det. Første gangen gikk jeg omtrent rett fra Pink Floyd-konsert på Valle Hovin til fødestua, og enda så hekta jeg var på Pink Floyd i den tida der, så var konserten ingenting i forhold til å få være tilstede under fødselen. Makan til følelser hadde jeg aldri før opplevd. Jeg, sjølvaste musikeren, som knapt noengang hadde felt en tåre, begynte bare å gråte helt ukontrollert. Av lykke, vel og merke. Det var ikke sjans til å holde igjen, det bare brast. Det var en lykkerus som var, er, helt ubeskrivelig. Så den som stenger mannen ute fra sitt barns fødsel, nekter ham muligens hans livs opplevelse. Og det fortjener hverken han eller barnet.

Skrevet

Da må jeg bare få skyte inn at det å få være der når det skjer..., ihvertfall for min del så er det ingenting annet jeg har opplevd som kommer i nærheten av det. Første gangen gikk jeg omtrent rett fra Pink Floyd-konsert på Valle Hovin til fødestua, og enda så hekta jeg var på Pink Floyd i den tida der, så var konserten ingenting i forhold til å få være tilstede under fødselen. Makan til følelser hadde jeg aldri før opplevd. Jeg, sjølvaste musikeren, som knapt noengang hadde felt en tåre, begynte bare å gråte helt ukontrollert. Av lykke, vel og merke. Det var ikke sjans til å holde igjen, det bare brast. Det var en lykkerus som var, er, helt ubeskrivelig. Så den som stenger mannen ute fra sitt barns fødsel, nekter ham muligens hans livs opplevelse. Og det fortjener hverken han eller barnet.

innlegg applauderes med hender og tøffler.

Skrevet

Først: Nå har ikke jeg unger og det er mulig jeg ikke eier peiling her.. Men altså.

Hvis jeg først hadde vært i den situasjonen at det skulle has unger, så skulle nå typen holdt seg laaangt unna under fødsel. Fotballkamp, hva som helst bare ikke der..

Jeg kan bare ikke fatte hvorfor de skal være der.De har da ingenting der å gjøre? Jeg hadde synes det var helt i orden at han ikke så heslige ting.

Nei, han kunne dukke opp senere, når babyen var mindre skrukkete og jeg hadde gredd håret.

I mellom tiden kunne han spille fotballkamp, eller dele ut sigarer på nærmeste bar.Hva som helst.

Nei, det der klarer jeg ikke å fatte og begripe og takke meg til.. Men som sagt, mulig jeg mangler peil, men jeg føler meg allikevel relativt sikker i min sak.

Innlegg applauderes med hender. Jeg har ikke tøfler. For det første er tøfler umandig, for det andre er de livsfarlige. Folk dauer som fluer når de tøfler rundt. Pappa Bjørn ligger tynt an.

Skrevet

Er av samme oppfatning som deg, Laguna. Liker best å føde alene, og synes det er forstyrrende å ha andre enn nødvendig helsepersonell til stede.

Skrevet

Skjønner ikke at du er overraska engang, jeg. Ingen av de to er kjent for å være den skarpeste kniven i skuffen. Og Ivar Hoff har jeg for lengst lært meg å bare le av.

Skrevet

Jeg har bare hatt keisersnitt under narkose så fedrene har ikke fått vært tilstede.

Men det var godt å holde dem i hånda da jeg ble lagt inn i operasjonssalen og de kom bærende med sakser og store KNIVER og jeg visste de skulle skjære meg opp med så lite narkose som mulig. Jeg var livredd, tenk om narkosen ikke virket. Den gjorde ikke det på venninna mi og hun sa at det var j..... vondt. Og hun klarte ikke å si ifra for hun var midt i mellom narkose og virkelighet. Eller tenkt om jeg døde av narkosen. HJELP

Skrevet

Akkurat i innspurten tror jeg mange gir fullstendig blaffen i publikum.

Men alle de timene (det kan godt dreie seg om 8 - 12 - 20 timer) man bare venter på at det skal bli noen heslige ting å se, er ganske lange. Da er det mange som synes det blir stusselig og kjedelig å være helt alene. Sykehuspersonalet er bare sporadisk innom før det virkelig skjer noe.

Og sånn helt usaklig på siden kan det være greit at barnefaren har sett litt av de heslige tingene, så forstår han kanskje hvorfor du ikke er så innmari ivrig etter å ha sex med én gang etterpå.

Skrevet

Det er ikke mange ord som kan forklare og beskrive hva jeg mener om sånne uttalelser, men ordet; FOTBALLIDIOT får et annet trøkk nå liksom....

Skrevet

Ja... Hoff var bare 19 da han ble far for første gang. Kanskje var han da litt for ung og umoden til at et svangerskap og fødsel "gikk inn på ham". Eller så var han vel gjerne ikke med på fødselen i det hele tatt. Æsj... Den fyren er så forbanna tett!!

Du må huske at Hoff er en gammel mann, menn fikk ikke lov å være med på fødselen når han ble far.

Gjest sukker oppgitt
Skrevet

Du må huske at Hoff er en gammel mann, menn fikk ikke lov å være med på fødselen når han ble far.

Den gang DA. Hver gang NÅR.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Sånn er det når det sitter to fotballidioter i studio som prioriterer fotball fremfor barnefødsler. Jeg syns de var helt på vidda.

Gjest lis@bet
Skrevet

..særlig siden Mini har gjort nøyaktig det samme selv..!

Synes det er så dumt at jeg forstår ikke hvorfor de gidder å slå det opp en gang.

Slike holdninger tilhører hulemenn.

Skrevet

..særlig siden Mini har gjort nøyaktig det samme selv..!

Synes det er så dumt at jeg forstår ikke hvorfor de gidder å slå det opp en gang.

Slike holdninger tilhører hulemenn.

Mini har ikke gjort det samme selv.

Tror ikke folk skjønner poenget her. Tromsø måtte slå RBK på Lerkendal, en ikke enkel oppgave. Hadde de ikke klart det hadde de rykket ned og blitt nærmest konkurs. Mange spillere hadde forlatt klubben, flere ville blitt frigitt fra sine kontrakter og lønningene ville gått ned.

Det var ikke en hvilken som helst fotballkamp dette. Og Årst var innleid spesielt for å redde TIL fra nedrykk, han kostet 5 millioner.

Skrevet

Det er godt å ha noen der i de lange timene før selve fødselen starter. Og det er godt å ha noen som kan snakke for deg om du har en forferdelig jordmor.

Gjest lis@bet
Skrevet

Mini har ikke gjort det samme selv.

Tror ikke folk skjønner poenget her. Tromsø måtte slå RBK på Lerkendal, en ikke enkel oppgave. Hadde de ikke klart det hadde de rykket ned og blitt nærmest konkurs. Mange spillere hadde forlatt klubben, flere ville blitt frigitt fra sine kontrakter og lønningene ville gått ned.

Det var ikke en hvilken som helst fotballkamp dette. Og Årst var innleid spesielt for å redde TIL fra nedrykk, han kostet 5 millioner.

Oh my god..

Skrevet

Oh my god..

Du må gjerne forsøke å argumentere mot det Petter Smart skriver. Denne "Oh mye God" blir for syltynn. Vi snakker tross alt om Tromsøs stolthet her, ufattelige mange arbeidsplasser som står på spill, utrolig mye penger og i det hele tatt. Du kan mene hva du vil, men du bør i det minste argumentere for det. Vi snakker tross alt ren egoisme her, egoisme som kunne - dersom Tromsø hadde tapt kampen og dermed rykket ned - resultert i en hel haug med menneskers arbeidsplasser. I tillegg kommer fotballfølelsen som faktisk - tro det eller ei - er veldig sterk for veldig mange mennesker. Likefullt en bagatell sammenlingnet med arbeidsplassene vi her snakker om.

Tromsø hadde, så vidt jeg har lest, betalt 5 millioner kroner for denne fyren, nettopp for at han skulle hjelpe dem med å beholde tippeligaplassen.

Da nytter det ikke å snike seg unna når laget spiller årets viktigste kamp.

Gjest lis@bet
Skrevet

Du må gjerne forsøke å argumentere mot det Petter Smart skriver. Denne "Oh mye God" blir for syltynn. Vi snakker tross alt om Tromsøs stolthet her, ufattelige mange arbeidsplasser som står på spill, utrolig mye penger og i det hele tatt. Du kan mene hva du vil, men du bør i det minste argumentere for det. Vi snakker tross alt ren egoisme her, egoisme som kunne - dersom Tromsø hadde tapt kampen og dermed rykket ned - resultert i en hel haug med menneskers arbeidsplasser. I tillegg kommer fotballfølelsen som faktisk - tro det eller ei - er veldig sterk for veldig mange mennesker. Likefullt en bagatell sammenlingnet med arbeidsplassene vi her snakker om.

Tromsø hadde, så vidt jeg har lest, betalt 5 millioner kroner for denne fyren, nettopp for at han skulle hjelpe dem med å beholde tippeligaplassen.

Da nytter det ikke å snike seg unna når laget spiller årets viktigste kamp.

Ja, foppall er så immari vikti ass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...