Atene Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Det der hørtes veldig lurt ut. Da mener du sånn ekstra rydding i skuffer og skap regner jeg med? Det som er det dumme er at man da gjerne må samle på ting man egentlig vil kaste til eska/sekken er full, og da har man kanskje altfor god tid til å ombestemme seg.. Jeg ser for meg at jeg må kjøre ens ærend til tippen for å kvitte meg med alt fra bulkete kokekar til sløve, ubrukelige kniver. Ja, sånn for å bli kvitt det oppsamlede søppelet. Jeg kjørte en tur på gjenbruksstasjonen en gang i uken da jeg holdt på, men da var Caravellen ofte nesten full. Noen turer til Frelsesarméen ble det også. Hvis du har vondt for å kaste, har jeg hørt det skal være lurt å pakke alt i en kasse, merke den med dato et år frem i tid, og sette den på loft, kjeller eller garasje. Hvis du ikke har rørt den når den "går ut på dato", kaster du den uåpnet. Selv liker jeg å kaste, så det var ikke noe stort problem. Det eneste skrotet vi har nå, er samboeren sitt, men det har jeg innsett at jeg aldri blir kvitt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Åjoda. Fungerte for meg ihvertfall. Ikke bare ble det ryddig, men det ble mye lettere å fortsette å ha det sånn. Kastet en masse. Men det tok noen måneder. Jeg pleier å ta en times tid om morgenen. Men det er alt for lite. Jeg kaster bare møbler for tiden. Er så lei av den overfylte leiligheten ) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Jeg har slike tanker hele tiden. Og må legge til: legge seg om kvelden og faktisk få sove. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.