Gå til innhold

At det går an å ta sånn feil.....

Anbefalte innlegg

Gjest osdihgeirgbnvjk

Fikk ikke laget avsnitt, håper dere leser likevel. Nå ikveld raste verde i hodet på meg. En god venn gjennom mange år viste endelig sitt sanne ansikt. Et ansikt jeg har blitt advart mot faktisk lenge før jeg traff vedkommende. Idioten meg har forsvart ham hele tiden :han er ikke sånn, skal ikke tro på alt du hører, og slike ting. Har hatt et veldig nært, litt for nært vil nok noen si, forhold for noen år tilbake. Det har vært ting jeg har reagert på og funnet merkelig endel ganger, emn unnskyldt fyren med at han sliter litt, har hatt problemer og sånn. Det som gjorde at han virkelig viste hvem han var er at han er så ufattelig sjalu. Han tålte nemlig ikke at jeg fikk god kontakt med en kamerat av han. Vi prater bra sammen og har gått tur ved et par anledninger. En kveld vi var samlet alle tre smalt det. Han vrengte av seg en masse dritt som at jeg hadde sagt det og det om han andre, "veldig morsomt at dere har funnet tonen så godt, du som har hatt så jævlig mye i mot X" Det har jeg jo aldri gjort! Jeg fikk helt sjokk, for dette tok han ut av løse luften! Konfronterte han med dette idag, samt et par andre tilfeller jeg har tenkt endel på i det siste. Han ble skikkelig forbannet, dette var han ikke interessert i å diskutere, jeg hadde som vanlig feil, det var min feil, osv. Alt er jo alltid noen andres feil, så jeg hadde jo regnet med det. Tanken på at jeg har hatt sex med fyren jevnlig i 1,5 år gjør meg kvalm. Jeg er glad for at det er lenge siden nå. Føler meg så inn i helvete dum, det har jo vært åpenlyst hele tiden.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...