Gjest gutt på 23 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har lav forbrenning (tror jeg), så jeg legger fort på meg om jeg spiser/drikker mye, men går ikke ned i vekt om jeg spiser/drikker mindre. Tidligere har jeg tatt CLA, som har hatt en viss effekt, men det er jo dyrt for en student å spise det hele tiden. Finnes det matvarer eller andre ting som bedrer forbrenninga? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MJJ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 1. Kutt ut mat og drikke med tilsetingsstoffer. (Sukker etc.) 2. Kutt ut mat med hovedinnhold av stivelse (karbohyderater, kornprodukt, risprodukt, potetprodukt, maisprodukt. 3. Spis rå grønnsaker til alle måltid (kår, gulrot, etc.) 4. Spis fisk, egg, kjøtt, kylling. (ikke to typer mat til samme måltid) 5. Drikk vann Når ønsket overflødig fett er forsvunnet, kan mat med stivelse brukes. Spis kun mat hvor alle komponenter er tatt vare på. (eks sammalt hvetemel.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NN1962 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 * spis ALLTID frokost, da får du i gang forbrenningen med en gang * tren gjerne så tidlig som mulig, evt. ta en sak spasertur * spis med jevne mellomrom i løpet av dagen, ca hver 3. time * sterke krydder, feks chili øker forbrenningen Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.