Gå til innhold

julepresanger

Anbefalte innlegg

Gjest julegaver?
Skrevet

Hei Noen tips hva jeg kan kjøpe til Svigerfar og svigermor i julegaver? De har ALT:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest må-være-forsiktig-med-signatur
Skrevet

I år får mine svigers en *cool it* for det har de iallfall ikke. Ellers har vi kjøpt espressokanne og kopper til dem engang, presskanne hadde vært et alternativ, personlige gaver som barbersaker, badesaker osv er populært, for da får de brukt det opp..

Skrevet

Til de som har alt er det lurt å kjøpe gaver som blir spist opp, drukket opp eller blir brukt opp på andre måter. Hva med et fenalår og en sixpack?

Skrevet

Et sett med no parfymegreier... Mange tror at man må kjøpe noe spesielt til de litt eldre, men de setter også pris på en ny duk, en lysestake og personlige ting. Et smykke eller et slips. Alt etter hvor aktive de er og alder selvsagt. men fordet om noen har passert 50 og kanskje har kjøkkenet fullt av det som trengs der, så setter de pris på nye håndklær på badet eller nye duker til bordet...

Gjest ikke naiv
Skrevet

Kjøp en god flaske rødvin, hvis de ikke er avholds folk da, el noen gode oster og kjeks faller bestandig i smak.

Skrevet

Har du sjekka www.spekehuset.no

Mine svigerforeldre får spekemat i år...

Gjest Humlepungen
Skrevet

Hva med en flott klokke til svigerfar og noe smykke greier til svigermor? Eller hva med å spandere en helg på et flott hotell på dem? Her er det fantasien og lommeboka som setter grensene;o)

Skrevet

Hva med å lage hjemmelagde krydder oljer i flotte "glass" ?

Hell oppei olivenolje og tilsett f.eks. vitløk , laurbærblad , hel pepper , timian og estragon .

Eller sild på glass ; karrisild , sursild , rømmesild ,etc..

Basislaken er en del eddik , 2 deler sukker og 3 deler vann.

Lykke til

Skrevet

Har du sjekka www.spekehuset.no

Mine svigerforeldre får spekemat i år...

Stilig! De holder til i min gamle hjembygd :-)

Skrevet

I år får mine svigers en *cool it* for det har de iallfall ikke. Ellers har vi kjøpt espressokanne og kopper til dem engang, presskanne hadde vært et alternativ, personlige gaver som barbersaker, badesaker osv er populært, for da får de brukt det opp..

Unnskyld min uvitenhet: Hva er en cool it??

Skrevet

Jeg kjøpte pakke til svigermor som jeg er ganske fornøyd med i år.

Det ble skrubbekrem, rensevann, dagkrem, shampoo, balsam, hårbørte, ekstra shine-krem til håret, dusjsåpe/kroppsrens (husker ikke helt hva det heter), dusjskrubb, leppestift med leppestiftetui, fotkrem, fotbad, fotfil, balje til fotbad, håndkle, rense"svamp".

Hudpleieproduktene fra Oriflame :)

Hmm..var noe mer, men husker ikke hva

Tror det ble en grei gave

Kanskje "selvpleie"-pakke kunne vært noe for din svigermor også?

Gjest må-være-forsiktig-med-signatur
Skrevet

Unnskyld min uvitenhet: Hva er en cool it??

ta en titt; www.coolit.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...