Gå til innhold

Hvilken megler -selge hus i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest På flyttefot

Jeg skal nå selge rekkehusleilighetene min i Oslo og aner ikke hvilket meglerfirma jeg skal bruke. Skal selvfølgelig ta kontakt med flere. Er det noen større forskjeller på dem og er det noen som jeg bør velge framfor andre. Er det noen som kan tipse meg vil jeg bli veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125133-hvilken-megler-selge-hus-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om ikke postbanken og krogsveen er de rimeligste. Jeg har forhørt meg rundt omkring. Obos er sikkert også en ide hvis du har mulighet til det.

La de komme hjem til deg for en verdivurdering og hør vilke tilbud de kan gi deg. De gir bedre tilbud hvis leiligheten/huset er attraktivt, da er det lettere å selge. Postbanken sa de skulle ha ca 50 000 kr og krogssveen 2.4% + annonsene ca 16000. Det er en leilighet verd ca 2 mill+

Du kan jo søke på gule sider (.no) på meglere.

Men husk at det ikke bare er prisen de skal ha for sine tjenester som teller. Det er også viktig hvor god pris de oppnår. Sørg for å ha en avtale der de får bonus dersom de oppnår en viss pris (evt flere nivåer med ulike bonuser).

Notar er jo beryktet for å ta mye penger, men de jobber som regel hardere for å få solgt leiligheten enn mange andre meglere, som kun jobber 8-16.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...