Gå til innhold

Hvorfor er det ikke avsnitt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det BLIR avsnitt - men du ser det ikke selv - før du tar opp det du har skrevet igjen - akkurat som med linkene som man ikke kan se virker på det man ser når man trykker send.

Men nå sjekket jeg det , og det stemte ikke! På de 2 siste innleggene mine har jeg laga avsnitt , men når jeg nå klikket på dem , kom ikke avsnitta... Lagde du avsnitt nå i stad til meg ?

Det BLIR avsnitt - men du ser det ikke selv - før du tar opp det du har skrevet igjen - akkurat som med linkene som man ikke kan se virker på det man ser når man trykker send.

Nei, det blir slett ikke avsnitt! Jeg har tatt 3 og 4 linjeskift flere steder i mitt innlegg (gynekologi) og hver gang jeg slår det opp på forhåndsvisning og til sist sendte det, forsvant alle avsnitt!!

Kan det være webmaster som ønsker seg kortere innlegg - det skal jo mye til for å få folk til å lese lange innlegg når det ikke finnes avsnitt der!

Ha forøvrig en god dag!

Nei, det blir slett ikke avsnitt! Jeg har tatt 3 og 4 linjeskift flere steder i mitt innlegg (gynekologi) og hver gang jeg slår det opp på forhåndsvisning og til sist sendte det, forsvant alle avsnitt!!

Kan det være webmaster som ønsker seg kortere innlegg - det skal jo mye til for å få folk til å lese lange innlegg når det ikke finnes avsnitt der!

Ha forøvrig en god dag!

Takk for svar ;o) Men det blir jo så mye vanskligere å lese uten avsnitt ,på innlegg som er litt lange....

Annonse

Men nå sjekket jeg det , og det stemte ikke! På de 2 siste innleggene mine har jeg laga avsnitt , men når jeg nå klikket på dem , kom ikke avsnitta... Lagde du avsnitt nå i stad til meg ?

Jeg har funnet ut at hvis jeg går på forhåndsvisning, endre, lager noe avsnitt og send virker det innimellom.

Noen ganger virker det hvis du sender direkte, andre ikke.

Så nå skal jeg sjekke. Orker ikke den prosedyren hver gang

Jeg har funnet ut at hvis jeg går på forhåndsvisning, endre, lager noe avsnitt og send virker det innimellom.

Noen ganger virker det hvis du sender direkte, andre ikke.

Så nå skal jeg sjekke. Orker ikke den prosedyren hver gang

Takk !

Ser du fikk det til , så jeg prøver ;o)

Ha forøvrig en god dag!

Det ble jo avsnitt nå! - i det du skrev - du må trykke ETTERPÅ på innlegget ditt,- og da vil du se det.

Gjest Pricilla

Ha forøvrig en god dag!

Ehhh? Du har to avsnitt i dette innlegget da?

Du må nok gå ut først, så inn igjen.. da ser du det.

Annonse

Noe er galt ett sted. Jeg får heller ikke avsnitt, jeg har prøvd dobbelt og tredobbelt linjeskift, forsøkt med og uten forhåndsvisning.......ikke faen om noe hjelper.

Det er rart dette fordi det virker som om noen klarer det og andre ikke.

Jeg har forstått nå at hvis jeg trykker på kun end knappen , så funker det ;o)

try

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...