Gå til innhold

Noen som har sett " Gangs of New York" ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En film som kunne vært så utrolig mye bedre med en annen hovedrolleinnehaver. Leonardo er god i enkelte sukkersøte roller, som f.eks. i Titanic, men i Gangs Of New York hører han overhodet ikke hjemme. Han ødelegger en god film. Ellers så gjør Lewis en karakter alene som gjør filmen verdt å se, men dette er ikke noe mesterverk, mye takket være Leonardo. En film midt på treet. Verken mer eller mindre.

Annonse

Gjest Jolly Roger

En film som kunne vært så utrolig mye bedre med en annen hovedrolleinnehaver. Leonardo er god i enkelte sukkersøte roller, som f.eks. i Titanic, men i Gangs Of New York hører han overhodet ikke hjemme. Han ødelegger en god film. Ellers så gjør Lewis en karakter alene som gjør filmen verdt å se, men dette er ikke noe mesterverk, mye takket være Leonardo. En film midt på treet. Verken mer eller mindre.

Godt mulig du har rett i at han var feilplassert (har ikke sett den enda), men Leo er da en veldig bra skuespiller, uten å måtte ty til sussebass-roller. (Se f.eks: What's Eating Gilbert Grape).

Godt mulig du har rett i at han var feilplassert (har ikke sett den enda), men Leo er da en veldig bra skuespiller, uten å måtte ty til sussebass-roller. (Se f.eks: What's Eating Gilbert Grape).

Jeg er helt enig med deg.

Leonardo er en god skuespiller. En del misunnelige gutter mener selvsagt at han bare spiller på sitt utseende, men disse kan umulig ha sett filmer som Gilbert Grape og The Basketball Diaries.

Faktisk gjør stort sett Leonardo DiCaprioe svært gode rolletolkninger, og jeg mener han er en god skuespiller.

I Gangs Of NY hører han derimot like mye hjemme som han ville gjort i Terminator.

Annonse

Han har da spilt i andre filmer som ikke er søtsuppete også. Ikke det at jeg er noe utprega Leonardo-fan, men jeg synes han passet bra. Og jeg mener å huske han i flere roller som litt småslem og psyko enn boybandaktig.

Han har da spilt i andre filmer som ikke er søtsuppete også. Ikke det at jeg er noe utprega Leonardo-fan, men jeg synes han passet bra. Og jeg mener å huske han i flere roller som litt småslem og psyko enn boybandaktig.

Jeg er enig, og som jeg skrev under her mener jeg Leonardo er en god skuespiller.

Men i Gans Of NY gjør er han fullstendig malplassert.

Daniel Day-Lewis derimot... Han alene gjøre filmen verdt å se. Han er enorm.

Filmer Leonardo er god i: Titanic (passer perfekt), The Basketball Diaries og Gilbert Grape. Det er også flere, men jeg har knapt sovet i natt så jeg kommer ikke på dem nå i farta.

Jeg er enig, og som jeg skrev under her mener jeg Leonardo er en god skuespiller.

Men i Gans Of NY gjør er han fullstendig malplassert.

Daniel Day-Lewis derimot... Han alene gjøre filmen verdt å se. Han er enorm.

Filmer Leonardo er god i: Titanic (passer perfekt), The Basketball Diaries og Gilbert Grape. Det er også flere, men jeg har knapt sovet i natt så jeg kommer ikke på dem nå i farta.

The Basketball Diaries

En av mine favorittfilmer. En stund siden jeg har sett den nå, men.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...