Dorthe Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Altså, vi homofile er jo stort sett oppvokst i heterofile hjem - vi har ikke blitt påvirket av våre foreldre til å bli heterofile, ei heller av resten av samfunnet - så den heterofile smitteeffekten har ikke vært gjeldende. Det er ingen smitteeffekt når det kommer til legning. Men, som sagt, heldigvis kan man nå lettere kjenne etter hva man er. Jeg tror at jo lettere vi foreldre aksepterer homofili og kanskje omgås homofile, jo lettere vil det være for våre unger å komme ut av skapet hvis de er homofile. Jeg håper da virkelig at ingen av mine ville vært redde for å fortelle meg det i så fall og at jeg hadde klart å akseptere det uten noe tull. Men man vet jo aldri hvordan man reagerer i en slik situasjon. Mine homofile venner har jeg valgt. At ungen min skulle være det tror jeg hadde gitt meg litt problemer fordi jeg vet at de vil bli møtt med fordommer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125164-synes-du/page/3/#findComment-762036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.