tig Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Tennisalbu Hei. Jeg har fått svært vondt i venstre albue etter en trening på gymet for ca 1 mnd siden. Jeg trente bicepscurl da jeg fikk smerten (smerten ble sterkest noen timer etterpå) Har trent i ca 15 år så jeg føler at jeg kan en god del om trening og at jeg utfører øvelsene riktig og med fornuftig belastning. Fikk en brexidolkur av legen som hjalp nok til at jeg forsiktig er begynt å trene littegrann,men har kuttet nå fordi det begynner å gjøre vondt igjen. Jeg har også brukt en 'gele' som heter Orudis 2.5%. Jeg fikk et tips om at 7-8 Ibux 200mg ville hjelpe mer enn en brexidolkur visst du tok alle samtidig? Hva med kortison?Har hørt det ikke er så bra? Er vant til å trene 4 dager i uken. Takknemlig for seriøse svar !! - tig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 -tig Ibux i form av "en liten hestekur" er neppe mer effektivt en Brexidol. Ved en slik belastnings- inflamasjon eller betennelse kan en cortison sprøyte noen ganger være det rette. En injeksjon har jeg ingen motforestiller til, men blir det flere, kan det svekket vevet rundt og føre til nye skader. Jeg hadde helt klart fortsatt og trene, men hadde kuttet totalt ut øvelser som provoserer det vonde området. Jeg hadde etter hver trening lagt på is 10- 15 minutter. Hvis det likevel ikke går fremover, er enkelte fysioterapeuter og naprapater flinke med den type skader. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.