Gjest lurifaky Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hei lurer på å bruke litt kosttilskudd nå... hvordan fungerer protein? blir det som ikke kroppen tar opp til fett? eller går det ut med urinen? hvor mye bør ein ta av det? hva er fordelen med kreatin? nå, hvor mye, og hvorfor bør en ta kreatin? takk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IronmanII Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Kroppen tar bare opp det den trenger, resten blir skyldt ut igjen. Jeg har prøvd Kreatin og syns det hadde noe virkning,mulig dette bare var psykisk men jeg gikk også litt opp i vekt pga. økt væske i kroppen. Jeg har også hørt toppidrettsutøvere si det samme. Mitt råd er hold deg unna Kreatin, spis sunn og vanlig mat med karbo,fett,protein i riktig mengde og til riktikg tid i forhold til trening. Er det noe mere du lurer på gå inn på trim.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.