Gå til innhold

åh, han er så kjekk...................;)

Anbefalte innlegg

Gjest strandhai

Åkæi, såher er ståa; Han går i 4. klasse, idrettslinja på skolen min, og han er så ufattelig kjekk. Har aldri sett noe liknende, så sinnsykt deilig!! Men poenget var vel det, at jeg veit da fan om han er bi, elr hva....kjenner han ikke, og er ikke ute av no skap enda...gikk forsåvidt aldri inn i no skap heller....

Han har sine venner, og jeg har mine, vi kjenner hverandre ikke, og det er jo egentlig ikke noen grunn til at vi skal bli kjent, men ååh, så lyst jeg har til å bli kjent med han....men han er ett år eldre, da.....aner ikke hvordan jeg skal gå fram her......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125206-%C3%A5h-han-er-s%C3%A5-kjekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lis@bet

Trodde ikke at det var noe som hette 4. kasse på videregående. Han går vel ikke i fjerde klasse på barneskolen, vel? Uansett, hvis du er interessert må du bare ta kontakt. Den som intet våger- intet vinner.

Noen tar vdg over fire år. For å få bedre tid til hvert fag.

Gjest strandhai

Trodde ikke at det var noe som hette 4. kasse på videregående. Han går vel ikke i fjerde klasse på barneskolen, vel? Uansett, hvis du er interessert må du bare ta kontakt. Den som intet våger- intet vinner.

Velkommen til verden. Idrettslinja på vgs er 4 årig.....så enkelt er det...men hva skal jeg si...du skjønte vel at jeg er gutt, vel....? Er rimelig livredd for å drite meg totalt ut, dah....jeg har aldri sjekka opp en gutt før....

Noen tar vdg over fire år. For å få bedre tid til hvert fag.

Prøv deg med et blikk eller ti først! Sørg for å være der han er inn og ut av dører, i skolegården osv noen dager, SE fort på han og flytt blikket like fort.

Er han interessert, eller i alle fall bi - så vil han merke seg det blikket og møte det. Er han verken interessert eller bi eller homse, så vil du merke at det ikke er noe SVAR i blikket!

Dette veit jeg fra homsevennene mine, de sier det er tusen tegn du kan se etter! Men du må gi et lite tegn sjøl først.

Jeg veit det også fra min heterofile praksis - det er åsnnd et funker for oss også, det med BLIKK!

Annonse

Velkommen til verden. Idrettslinja på vgs er 4 årig.....så enkelt er det...men hva skal jeg si...du skjønte vel at jeg er gutt, vel....? Er rimelig livredd for å drite meg totalt ut, dah....jeg har aldri sjekka opp en gutt før....

Har du blitt sjekket opp av en gutt før da? Kanskje bra med litt erfaring før du sjekker opp gutter du faktisk ikke vet er homofile eller ei.

Gjest strandhai

-???

Prøver du å være sarkastisk eller? Skjønner ikke helt hvorfor det er galt at jeg bare svarer en annen i tråden.

Atter igjen ser vi et eksempel på hvordan sarkasme funker dårlig på internet.......mulig det ikke var vondt ment, men jeg syns ærlig talt det virka litt "kaldt"..."Jeg har ikke noe råd å gi deg." Du ahr kanskje ike så mye erfaring med deiting og sjekking...?

for all del, ikke no gæærnt fra min side.....

Annonse

Gjest lis@bet

Atter igjen ser vi et eksempel på hvordan sarkasme funker dårlig på internet.......mulig det ikke var vondt ment, men jeg syns ærlig talt det virka litt "kaldt"..."Jeg har ikke noe råd å gi deg." Du ahr kanskje ike så mye erfaring med deiting og sjekking...?

for all del, ikke no gæærnt fra min side.....

Sarkasme funker dårlig på internett sier du, og lurer samtidig på om jeg har lite erfaring med sjekking og deiting.

OK, for å være helt rett frem; skulle vel skrevet "har desverre ikke noe råd å gå deg".

Ikke fordi jeg har lite erfaring, men fordi jeg er hetro..

Gjest strandhai

Sarkasme funker dårlig på internett sier du, og lurer samtidig på om jeg har lite erfaring med sjekking og deiting.

OK, for å være helt rett frem; skulle vel skrevet "har desverre ikke noe råd å gå deg".

Ikke fordi jeg har lite erfaring, men fordi jeg er hetro..

Takk, så fikk vi ordna opp i det.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...