Gå til innhold

Vil skal flytte - nytt internett-abonnement?

Anbefalte innlegg

Har Telenor Avidi, Online Basis, til ca 350,- i mnd. Da kan maskina brukes oppkoblet døgnet rundt.

Kapasiteten skal være 512/128, på dette abonnementet. Noen bedre forslag, som ikke er for dyre? Jeg er ikke interessert i å betale mer enn 400,- i mnd for internett, men vil gjerne ha det så billig som mulig :)

Hjelp...

Fortsetter under...

NextGenTel har ADSL med hastighet 850/384 for 398/mnd. Jeg har NGT og er godt fornøyd med stabiliteten. Hadde Telenor ADSL tidligere, og var ikke fornøyd med det, pga knotete teknisk løsning (man må kjøpe ruter utenom for å ha flere maskiner på nett, og man må "logge på" akkurat som med ISDN). Telenor Avidi har jeg ikke prøvd, men hvis du skal ha flere maskiner på nett samtidig bør du passe på at løsningen du velger tillater det uten at du må betale ekstra eller kjøpe ekstrautstyr.

Nextgentel er det beste hvis du ser bort i fra RÆVA kundeservice. Og du må belage det på uuuuuker med ventetid. Staver de navnet ditt feil når de skal kredittvurdere deg, må du nok vente en uke eller to før de sier fra og enda uuuuker før de gjør det rett.

Men når det funker, funker det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...