Gjest Mooonchild Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 ...skulle ønske at verden var slik at alle kunne få 3 ønsker oppfylt... Da vet jeg hva mine ønsker skulle vært: Barn, penger, snille venner og slektninger. 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 .....ja men det var jo fire ting - og det går jo ikke! 0 Siter
Gjest Mooonchild Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 .....ja men det var jo fire ting - og det går jo ikke! oops... da tar jeg bort vennene for de er ganske ok allerede... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Tror du måtte ha valgt mellom slektninger og venner.... for det er vel egentlig to ting? 0 Siter
flisa Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 oops... da tar jeg bort vennene for de er ganske ok allerede... Ja, venner velger man jo ,- men atte familie...:-) 0 Siter
sigga Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 hrm... kanskje du skulle ønske at du kunne telle også...(",)... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.