Gå til innhold

Han får ikke registrert seg

Anbefalte innlegg

Gjest På DOL

Når min mann prøver å registrere seg på doktoronline, så får han det slettes ikke til.Det kommer opp en Errormelding på en knallblå bakgrunn, der det står at "denne bruker kan ikke registreres" eller noe sånt.Hvorfor?Han har prøvd med forskjellige emailer som han har, men ingen går...Vet noen hvorfor dette skjer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125279-han-f%C3%A5r-ikke-registrert-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest På DOL

Kanskje spøøre på Webmaster-forum?

Ja, men jeg tenkte om noen hadde opplevd det samme her?

Kan noen av dere være så snille å gidde å prøve å registrere dere med ny email(som ny bruker)?Kansje det er likt for alle?Hadde vært greit å vite at det ikke er noe virus eller annet tull.

Gjest På DOL

Eller _spørre_ - kan hende det er enda bedre...

Maser litt på dere istedet for andre, kan noen av dere prøve og registrere dere som ny bruker?Jeg bare lurer på om dolsystemet har blitt sperret på kun en bruker pr...maskin eller noe?Isåfall dumt, det betyr da at kun en person pr familie kan bruke dol, for ingen vil vel ha samme brukerregistrering og felles logg som en annen i familien.

Maser litt på dere istedet for andre, kan noen av dere prøve og registrere dere som ny bruker?Jeg bare lurer på om dolsystemet har blitt sperret på kun en bruker pr...maskin eller noe?Isåfall dumt, det betyr da at kun en person pr familie kan bruke dol, for ingen vil vel ha samme brukerregistrering og felles logg som en annen i familien.

Jeg får samme melding opp som deg. Det er sikkert et midlertidig problem.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...