Gå til innhold

Hva ønsker DU deg av staten

Anbefalte innlegg

Gjest arbeidsledig akademiker

Tilbud om fri coaching!

Samt gratis helsetjenester, gratis SFO og skole og sanering av studielån!

Synes egentlig et er nøkterne ønsker jeg!

OBS. av mer ekstragavante ønsker er et godt skrivebord (helst hjørne, men form er underordnet) for skriving av jobbsøknader...

Fortsetter under...

Gjest arbeidsledig akademiker

Tilbud om fri coaching!

Samt gratis helsetjenester, gratis SFO og skole og sanering av studielån! Synes egentlig det er nøkterne ønsker jeg!

OBS. av mer ekstragavante ønsker er et godt skrivebord (helst hjørne, men form er underordnet) for skriving av jobbsøknader...

Ønsker meg av staten? Minst mulig. Hva angår Norman, må man akseptere at han får ta med seg folk uten å beordre stans i måltidet fordi 800 kroner er nådd. Man må som statsråd kunne bespise forbindelser uten å ha med kalkulator eller kladde på servietten. Skal vi ha gleden av å ha en skolert økonom som statsråd, må vi vel kunne tåle at han stundom tar med folk på andre steder enn Kaffistova, eller hva det heter.

Hvorfor MÅ man det??

Hvorfor MÅ man akseptere det ??

Opplys meg.............

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...