Gå til innhold

Tjorven, KN, Sukk, Støv, Big, Polyanna, Dystonia.......?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist jeg hørte fra Sukk så var hun ferdig med utdannelsen og hadde begynt å jobbe (og fått seg hund!). De andre vet jeg ikke noe om... men jeg har særlig lurt på hvordan det gikk med Tjorven.

Man husker kanskje ekstra godt de som var mest aktive her når man selv var ny?

SÅ KOSELIG! :;)

*STOR REKLEM* - er så glad for at du har det bra!

GLIZ!

:)

Hvordan går det med dere da? Mulig at jeg blir å se litt her inne nå, når jeg først har funnet frem igjen. Men det varer vel helt til at jeg glemmer det igjen :)

Er det mange av de "gamle" her inne?

Annonse

Hvordan går det med dere da? Mulig at jeg blir å se litt her inne nå, når jeg først har funnet frem igjen. Men det varer vel helt til at jeg glemmer det igjen :)

Bare bra med oss! :-) er ikke så mye her lenger jeg heller - det er så mange nye her...*s*

Hei Polyanna, så fint at du har det bra :-) Du sier noe flisa...mange som har falt ut...ser ut til at de eldste er mest seigliva her inne ..og her prøver jeg å innynde meg med duppe...herrejemini *

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...