Gå til innhold

noen som har prøvd BAILINE?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kine mette

Hei flisemor ;-)

Har prøvd Bailine, jeg. Er en snuppe på 29 som i fjor på denne tiden veide nærmere 90 kilo....begynte på Bailine, samt at jeg begynte trene litt (gå turer, noe styrketrening) og spise sunt - Veier i dag 68 og ser nokså bra ut om jeg får si det selv.

Bailine funker!!! Bigtime!

Jeg betalte 1500 for 6 ganger, og valgte da en ekstra time sitedet for den boka om atkins-dietten som de gir ut. Man kan vekge bok el time...

Jeg gikk ikke på noen diett (gadd ikke) og trente heller ikke den perioden jeg brukte bailine. Gikk likevel ned fire kilo fordi musklene ble større, og jeg bøe mys fastere. Mistet 1-2 buksestr og tror, hvis jeg ikke husker feil, at jeg mistet 10 cm rundt lår og 12 rundt mage. Utrolig bra.

Etter dette ble jeg så motivert og hadde ikke mer råd til bailine, men disse seks gangene gjorde underverker. Gikk derfor inn for å miste de siste kiloene, og begynte trene.

Er bare positiv til dette. Lykke til! :-)

Ps prisene varierer fra saolong til salong, utrolig nok. Sjekk ut flere!

Hei flisemor ;-)

Har prøvd Bailine, jeg. Er en snuppe på 29 som i fjor på denne tiden veide nærmere 90 kilo....begynte på Bailine, samt at jeg begynte trene litt (gå turer, noe styrketrening) og spise sunt - Veier i dag 68 og ser nokså bra ut om jeg får si det selv.

Bailine funker!!! Bigtime!

Jeg betalte 1500 for 6 ganger, og valgte da en ekstra time sitedet for den boka om atkins-dietten som de gir ut. Man kan vekge bok el time...

Jeg gikk ikke på noen diett (gadd ikke) og trente heller ikke den perioden jeg brukte bailine. Gikk likevel ned fire kilo fordi musklene ble større, og jeg bøe mys fastere. Mistet 1-2 buksestr og tror, hvis jeg ikke husker feil, at jeg mistet 10 cm rundt lår og 12 rundt mage. Utrolig bra.

Etter dette ble jeg så motivert og hadde ikke mer råd til bailine, men disse seks gangene gjorde underverker. Gikk derfor inn for å miste de siste kiloene, og begynte trene.

Er bare positiv til dette. Lykke til! :-)

Ps prisene varierer fra saolong til salong, utrolig nok. Sjekk ut flere!

Tusen takk for positivt svar - da skal jeg ringe til de i Moss :) - de er sikkert billige *håper* :-)

...det er for en venninne, selvsagt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...