Gå til innhold

til conan-pr-kåte kongelige osv.

Anbefalte innlegg

Gjest Norsk president

Jeg får ikke postet på rett sted!

Men den Olgaen du nevner er faktisk beundringsverdig om hun finnes, og vi burde gi appanasjen til slike istedet for kongehuset!Jepp, det burde vi

Og Michelet er søt da, men begynner å dra på åra.Men jeg liker stilen hans jeg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125294-til-conan-pr-k%C3%A5te-kongelige-osv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger briller. Først så sover hele familien din uten at du merker det, og så synes du Michelet er søt... :-D

Helt uten kødd: Sjefen min stakk akkurat innom og sa; "nå søker du om terminalbriller altså!" - hehe, bare fordi jeg satt med nesa HELT oppi skjermen? :)

NEI _ JEG MERKER IKKE AT JEG ER OVER 40!!!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...