Gjest Barnevakten Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg er en jente som har lang erfaring og gode referanser med å sitte barnevakt, passe barn og være praktikant. Jeg har jobbet med barn i alle aldre, 3mnd-14 år. De siste årene mest med barnehage barn, så nå kunne jeg tenke meg å passe en liten baby istedet. Men hvordan skal jeg få det til? Jeg er student, men er ledig flere formiddager, alle ettermiddager plus helger, så jeg er fleksibel. Men det blir liten tid til ekstrajobb utenom (har en )studiene om jeg skal passe enda mere, så da trenger jeg mer lønn som barnepasser. Før fikk jeg 40kr timen for 2 barnehage og førskolebarn, moren fikk dekket praktikant, så dette var altså det staten betale i timen.. Venninder som er støttekontakter får 98kr timen nå, men støttekontakter får man vel bare fra skolealder av, eller tar jeg feil?? Familien min har jobbet for ANN før, så jeg har litt erfaring med barn i en vanskelig familie/livssituvasjon, det takler jeg, jeg er meget stabil, trygg og kjærlig. ANN betaler ikke lønn, så derfor ser jeg meg rundt etter noe annet. MEN, jeg gjør ikke dette for pengenes skyld, da hadde jeg tatt en enklere (men desvrre mer kjedelig) jobb. Jeg vil fremdeles jobbe med barn og helst så små som mulig. Har dere noen gode råd for hvor jeg kan henvede meg og melde min intresse?? Det kan like godt være statlig finansiert som privat, og gjærne små barn med vanskelige omgivelser. Bor foresten i nærheten av Bergen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125301-jeg-vil-passe-en-baby/ Del på andre sider Flere delingsvalg…