Gå til innhold

Hvilken olje til steking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm. Jeg skal sjekke hos tyrkeren i morgen.

Fortell her hvordan det gikk da! :-)

Helst som svar på dette, slik at jeg finner det igjen, er ikke så mye rundt på DOL lenger som før, så det er ellers litt tilfeldig hva jeg får med meg. Men "svar til meg" finner jeg jo :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell her hvordan det gikk da! :-)

Helst som svar på dette, slik at jeg finner det igjen, er ikke så mye rundt på DOL lenger som før, så det er ellers litt tilfeldig hva jeg får med meg. Men "svar til meg" finner jeg jo :-)

Jeg lover å fortelle om og ev hvor jeg finner det. Saganaki er godt du :o)

Skrevet

Jordnøttolje - fordi den ikke blir så varm som f.eks. olivenolje, den spruter ikke, er billig, smaksnøytral samt anbefalt av asiater som wokker morgen, middag og kveld.

Gjest var det ikke det da
Skrevet

Jordnøttolje - fordi den ikke blir så varm som f.eks. olivenolje, den spruter ikke, er billig, smaksnøytral samt anbefalt av asiater som wokker morgen, middag og kveld.

:o) var det ikke jordnøttolje bestemor smurte seg inn med om sommeren da for å bli fort brun ..... ? :o)

Skrevet

Syns rapsolje smakte rart og sprutet mye ved steking.

Ble litt skuffet, da dette skulle være en av de sunneste stekeoljene. Mulig jeg dumpet borti feil rapsolje? Kjøpte den på ICA.

Får prøve solsikkeolje! Selv om smør er best...

Den rapsoljen som selges i dag er kaldpresset og egner seg ikke til steking. Men de utvikler en ny type som skal være bedre til steking.

Skrevet

:o) var det ikke jordnøttolje bestemor smurte seg inn med om sommeren da for å bli fort brun ..... ? :o)

Det kan godt være. Det var iallfall den oljen en bedriftslege anbefalte mot eksem i øret.

Skrevet

Den rapsoljen som selges i dag er kaldpresset og egner seg ikke til steking. Men de utvikler en ny type som skal være bedre til steking.

Åh? Lurer på hvor jeg leste at rapsolje var den sunneste stekeoljen. La oss håpe den er god den nye som kommer da. Vil jo være så innmari sunn, vet du.

Skrevet

Jeg lover å fortelle om og ev hvor jeg finner det. Saganaki er godt du :o)

Noe nytt å fortelle om osten? :-)

Skrevet

Noe nytt å fortelle om osten? :-)

De hadde ikke over gata men jeg har ikke vært i den høyere opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...