Gå til innhold

Fu :Har du en trygg bil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Passat-eieren

Har du en trygg bil?

Ja det vil jeg påstå at vi har.

Hvor gammel er den?

1998 modell

Har den air-bag?

Ja, hele 6 stykker.

Har den hodestøtter som er høye nok?

Ja, for oss er de iallefall høye nok.

Har den hodestøtter bak?

Ja, tre stykker. Ikke alle biler som har hodestøtte for den som sitter i midten, men det har vi.

Vi har også tre stk. trepunktseler baki, altså ikke det farlige magebeltet for den som sitter i midten.

Annonse

Gjest uten signatur

Hei,

Jeg kan svare "Ja" på alt, utenom alder da :-) 4 år.

Hilsen Ann-Karin

En bil som var trafikksikker da den skled av samlebåndet, er mer trafikksikker som 10-åring enn en flunkende ny bil av typen blikkboks!

Alder har ikke SÅ mye å si. Heller bilmerke. Før var Golf en utrolig sikker bil. Hva som er best nå vet jeg ikke.

Selv så kjører jeg BMW 3-serie. Føler meg trygg selv om den snart er 10 år, men egentlig mener jeg å ha lest i en eller annen test at den kanskje ikke er av de aller sikreste...?

Volvo vil jeg tro er sterke og sikre saker.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...