Gå til innhold

Er det sunt?

Gjest babygrøt

Anbefalte innlegg

Gjest babygrøt

Høres kanskje helt merklig ut, men jeg har lyst å prøve babygrøt. Både de på glass og de som man blander med vann.

Er dette sunt?

Jeg har anoreksia og sliter med maten, hvis det har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres bra ut det..hvis det frister! Inneholder nok endel vitaminer og mineraler, noen er beriket med ekstra jern - som er bra særlig for deg. (blir mindre slapp, bedre imunforsvar o.l.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk mange av babygrøtene smaker riktig så godt :-)

Og sunne er de definitivt, særlig hvis du spiser litt frukt i tillegg.

Hvis du velger de fra 6 mnd og oppover (tror jeg), er de tilsatt jern. Som en annen her sier, så er de absolutt MYE bedre enn ingenting! Men det blir kanskje litt dyrt i lengden for et voksent menneske å kun leve på dette da?! Samtidig, hvis magen din ved hjelp av grøt venner seg til næring og fiber, vil du sikkert lettere ta til deg "vanlig" mat etter hvert.

Lykke til! Håper du finner en balanse som du trives med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...