damedame Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 ...hyperlink eller hva det nå heter Link fra en webside til et dokument eller en annen webside. På forhånd takk for svar! 0 Siter
damedame Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Dette er linken min Vil det si at jeg er nødt å skrive inn den kommandoen hver gang? Finnes det ikke en enklere måte å gjøre det på? Ingen knapper på verktøylinja eller linja over? 0 Siter
soleil Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Hva slags program bruker du og hva slags dokument er det? 0 Siter
damedame Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Hva slags program bruker du og hva slags dokument er det? F.eks "Word Pad" 0 Siter
damedame Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Dette er linken min Nå ser jeg at webadressen som jeg kopierte inn på et innlegg i forum for seksualitet er blitt en skikkelig link. Er det webmaster som har fikset dette, eller er det noe spesielt med de systemer dol bruker som kan være forklaringen? Dette har jeg ikke opplevd tidligere... 0 Siter
soleil Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 F.eks "Word Pad" I Word som følger med officepakken mener jeg det blir en link av seg selv om du har skrevet en internettadresse. Ellers må du trykke på insert eller sett inn - hyperlink. Og så skrive inn navn på linken. 0 Siter
damedame Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 I Word som følger med officepakken mener jeg det blir en link av seg selv om du har skrevet en internettadresse. Ellers må du trykke på insert eller sett inn - hyperlink. Og så skrive inn navn på linken. Tusen takk for svar! 0 Siter
citoyen Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 Nå ser jeg at webadressen som jeg kopierte inn på et innlegg i forum for seksualitet er blitt en skikkelig link. Er det webmaster som har fikset dette, eller er det noe spesielt med de systemer dol bruker som kan være forklaringen? Dette har jeg ikke opplevd tidligere... Dette er koden du bruker når du lager en webside. Du sa ikke noe om at du ville lage linker i innlegg på DOL Her er det bare å skrive hele webadressen, inkludert http://, så skal den komme opp som en link. 0 Siter
damedame Skrevet 6. november 2003 Forfatter Skrevet 6. november 2003 Dette er koden du bruker når du lager en webside. Du sa ikke noe om at du ville lage linker i innlegg på DOL Her er det bare å skrive hele webadressen, inkludert http://, så skal den komme opp som en link. Takk for svar igjen. Jeg har på en annen webside lagt inn en hel adresse uten at det ble en link som fungerer. Det kan kanskje ha noe med systemene som brukes på de forskjellige sidene/web-områdene. Kanskje...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.