Gå til innhold

Hjelp - presang jente 25 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest linniett

Vanskelig med ting til hjemmet kanskje, må vite smaken.

Hva med pleieprodukter? Det elsker jeg å få, men selvfølgelig: noen er veldig svergende til de og de produktene og avviker ikke på det.

Synes Bodyshop er ok. Fikk produkter derfra til min siste bursdag, deilige ansiktsmasker, skrubbevotter, kremer.

En diger og tøff tekopp og kanskje en godt duftende løsvekt-te. Hvis hun liker sånnt da.

Dersom hun "har alt" så kan en fin rødvin være tingen. Da er det bare til å finne en pris så fikser betjeningen på polet en flaske for dem som ikke vet selv.

Gavekort på butikksenter - så kan det bli klær, sminke eller hva som helst.....men selv synes jeg det er så "dumt" med gavekort på den måten at det står et beløp der. Ikke at det gjør så mye, men en gave er alltid litt kjekkere for meg.

Samler hun på sølvtøy, glasser eller servise så kan du jo supplere med noe til det.

Er hun glad i å lage mat så kan du jo kjøpe gode oljer og spennende ting i litt dyrere forretning, men det blir ikke så personlig hvis du legger vekt på det.

Uansett: ha en hyggelig bursdagsfest!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...