Gå til innhold

Hva er det som feiler denne gjøken (Carew)?

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=200378

Hvem tror han egentlig at han er? Gud?

"Hadde han vært litt lur, så hadde han ringt meg"

Semb har jo ringt x antall ganger, altfor mange spør du meg, men Carew giddet jo ikke ta telefonen.

"John Carew (24) mener han bare ville gjøre Norge «en tjeneste» ved å delta mot Spania"

Er det mulig? En slik klyse bør ikke spille. Hvem pokker tror han at han gjør en tjeneste? Makan.

Stakkar lille John som fikk en bitteliten smekk på fingrene etter å ha slått Riise bevistløs (at Risse provoserte Carew rettferdiggjør ikke vold). Så er han primadonna og nekter å snakke med noen. Forventer at Semb skal krype for han, for han vil jo bare gjøre oss en tjeneste ved å spille for Norge.

Slike drittsekker det vil ikke gamle Norge ha.

Fortsetter under...

Jeg veit ikke hvorfor, for fotball interesserer meg ikke, men i denne saken har jeg fra begynnelsen av hatt en voldsom og intuitiv sympati med Carew.

Jeg tror det skyldes en motvilje mot det barnslige spedieraktige regimet som synes å råde i sport. Jeg fatter heller ikke hvorfor den skihopperfyren som datt i havet i fylla blir utestengt! Hva faen har hans fyllestrabaser med hopping å gjøre? Selv om folk driver med sport må de jo selv få bestemme hva de skal gjøre i fritida.

Jeg syns Semb er en humørløs fjomp, mens Carew med sine nykker er kul!

Jeg veit ikke hvorfor, for fotball interesserer meg ikke, men i denne saken har jeg fra begynnelsen av hatt en voldsom og intuitiv sympati med Carew.

Jeg tror det skyldes en motvilje mot det barnslige spedieraktige regimet som synes å råde i sport. Jeg fatter heller ikke hvorfor den skihopperfyren som datt i havet i fylla blir utestengt! Hva faen har hans fyllestrabaser med hopping å gjøre? Selv om folk driver med sport må de jo selv få bestemme hva de skal gjøre i fritida.

Jeg syns Semb er en humørløs fjomp, mens Carew med sine nykker er kul!

Støtter -tod. Derfor har jeg alltid likt Myggen, også.

Annonse

Jeg leser bare at du har voldsom sympati for en voldsmann.

"Slo ham i svime bakfra." Var det virkelig så dramatisk. Jeg mer inntrykk av at det var et dask.

Ærlig talt driter jeg i hele greia. Når det gjelder sport er det egentlig bare to ting som gleder meg: nykker og doping.

Hadde han hatt kvalitetene til George Best eller Romario kunne man tilgitt mye. Men når en middels fotballspiller fra Lørenskog (eller hvor fan han kommer fra) begynner å spille gud, blir det hele patetisk.

Han kunne jo begynne med å justere løpesettet sitt. Nå ser det ut som han har en agurk i ræva.

ADHD er grunnlidelsen.

Det andre finnes ikke i diagnoselisten, men heter Oppkomling.

Oj! Oppkomling var sånt m ora mi kalte de av folket som presset seg frekt opp blant dom fine.

Hun var veldig nedlatende overfor slike (enda SÅÅÅ fin var hun jo ikke, sjøl heller). Er de andre så fine, de da? På landslaget?

Må si jeg syns Carew har nesa veldig høyt, men deler altså tods (litt skadefroe??) fryd over at de gravalvorlige fotballspeiderne får seg en!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...