Gå til innhold

Prust... Var det mannen din som har magekatarr?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Vet du om noe som hjelper mot magekatarr smerter? Husker ikke om det var deg.. men tror det?

Har jævlig vondt i magen nå, klemte i "mellomgølvet", magesekken.. og det er der det gjør vondt ja. Stikker som kniver bortover hele.. Link hjelper meg lite.

Vet du om noe annet som kan hjelpe?

På forhånd takk!

God helg.. (Uff.. og jeg som skal ha fest i morra... Vann på meg da)

Fortsetter under...

Hei, pricilla!

Jeg gikk fra jobb halv fire, så jeg så ikke innlegget ditt før nå.

Det var jeg som hadde akutt magekatarr en gang. Husker ikke at noe hjalp, bortsett fra da pennicillinen begynte å verke. Men da måtte jeg først til doktor - og det var som sagt et mareritt.

Det hjelper ikke å gni/massere på magen, fordi det er så ufattelig sårt. Kanskje varmeflaske? Det hjelper i alle fall på urinveisinfeksjon.

Når mannen min har moderate plager, hjelper det med link. Har han spist noe han absolutt IKKE tåler (f.eks. pizza, - siste gang i 1998, får han meget kraftige smerter som ingenting hjelper mot. Å drikke vann kan hjelpe litt. Vi har egentlig ikke funnet noe kjerringråd som hjelper når en først har fått vondt.

Jeg synes du skal gå til lege. Har du forresten forsøkt homeopat? Mange har gode erfaringer med det.

God bedring! Hadde jeg vært deg, hadde jeg vært uhyrlig forsiktig med festing i helga....

Klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...