Gjest Lei kroppen min Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg er 46 år og har ikke slanket meg på mange år. I ungdomstiden og fram til ca. 30, hadde jeg mange slankekurer. Jeg gikk mye opp i vekt etter siste fødsel for 14 år siden, men de siste årene har jeg vært nokså stabil. Jeg begynner nå å føle mer på dette og synes det igjen er vanskelig å være "Feita" som jeg ble kalt på ungdomsskolen, selvom jeg bare veide 5 -10 kilo for mye den gangen. Noen tips og råd. Bør jeg gå til lege, eller starte helt på egen hånd. Jeg har trent en del de siste årene, men vært for mye syk for det de siste to årene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Se svarene under "Må MYE ned i vekt - hvordan?" litt lenger ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.