Gå til innhold

proteinslankekur

lille-tulla

Anbefalte innlegg

hei!

skal nå gå ned noen kilo på fornuftig vis,å har da tenkt å kun spise proteiner en periode.

det jeg lurer på er hva jeg da kan spise i løpet av en dag.noen som har menyforslag til en dag,eller vet om noen gode internettsider.er vegetarianer å spiser derfor ikke kjøtt(kylling og fisk da).

håper det er noen som vet litt mer enn meg og kan gi meg noen svar!på forhånd takk:o)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må du ikke begi deg utpå uten å ha noe/noen å rådføre deg med. Dr. Atkins beskriver kurer der man spiser ganske mye proteiner og veldig lite karbohydrater. Dette er tidsbegrensede kurer, før man går over til et kosthold med litt mer karbohydrater.

Dr. Sears har vel også noe lignende.

Sjekk ut de bøkene og evt. bøkene til Dr. Lindberg, der får du gode tips om mat med lite karbohydrater og mat med komplekse karbohydrater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SurferBoy

hehe..ja vegetarianer..desverre har det seg slik at det finnes mest proteiner i kjøtt, kylling, fisk, egg...

jeg prøver selv å redusere inntak av karbohydrater..

til nå har jeg lykkes med det, i tillegg så trener jeg..Jeg har da merket stor framgang, på den måten at jeg får mindre fett, mer muskler og musklene blir mer synlige, ::))..

jeg sier.:kjør på med fedon kuren;)..

men det blir litt vanskeligere når du er vegetarianer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...