soleil Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Finner ikke noe om det på nettet. Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Bassisten Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Prøv på same vis som ein kan hypnotisere menn: Vis fram puppene dine... :-) 0 Siter
soleil Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 Prøv på same vis som ein kan hypnotisere menn: Vis fram puppene dine... :-) Uæææ! Er det ikke litt på kanten å blotte puppa foran to kaniner? 0 Siter
carma Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Uæææ! Er det ikke litt på kanten å blotte puppa foran to kaniner? Oooops.... Sorry 'bout that... *tar på BH'n igjen* 0 Siter
Bassisten Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Uæææ! Er det ikke litt på kanten å blotte puppa foran to kaniner? Joh... Er du gal? Blotte puppa foran kaniner? Kven i all verden er det som gjer sånt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Uæææ! Er det ikke litt på kanten å blotte puppa foran to kaniner? Hvorfor i all verden skal du hypnotisere kaninene? 0 Siter
soleil Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Hvorfor i all verden skal du hypnotisere kaninene? Tenkte det var en fin ting å kunne. Er fint for avslapning. Dessuten kan det hende de hadde innrømmet noen heftige historier om hva de har vært i sine tidligere liv? 0 Siter
Gjest tod Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Kyllinger kan visst hypnotiseres på et vis: http://www.straightdope.com/classics/a1_012.html Har du tenkt å omskolere deg til tryllekunstner? 0 Siter
soleil Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Kyllinger kan visst hypnotiseres på et vis: http://www.straightdope.com/classics/a1_012.html Har du tenkt å omskolere deg til tryllekunstner? Hadde ikke vært dumt det!! Er det marked for tryllekunstere tro? Jeg har stilt opp for Mad Max da jeg var litt yngre. Tryllet og var fakir. Rått det da! 0 Siter
soleil Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Kyllinger kan visst hypnotiseres på et vis: http://www.straightdope.com/classics/a1_012.html Har du tenkt å omskolere deg til tryllekunstner? Nå fant jeg flere nyttige sider! Søkte på "rabbit og trance". Det skal visst være fint å kunne få kaninen i trance slik at en lettere kan klippe klørne og stelle den. Hos dyrlegen er det også en kjekt. 0 Siter
Gjest tod Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Hadde ikke vært dumt det!! Er det marked for tryllekunstere tro? Jeg har stilt opp for Mad Max da jeg var litt yngre. Tryllet og var fakir. Rått det da! Er litt usikker på hvordan det er på tryllekunstnermarkedet for tida. Hvordan går det med å finne sosionomjobb, er du fortsatt på utkikk? 0 Siter
soleil Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Er litt usikker på hvordan det er på tryllekunstnermarkedet for tida. Hvordan går det med å finne sosionomjobb, er du fortsatt på utkikk? Ja, jeg er fortsatt på søk etter en slik jobb. Hadde vært mest interessant det, men jeg tror jeg snart er åpen for hva som helst annet enn å gå ledig. 0 Siter
Gjest tod Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Ja, jeg er fortsatt på søk etter en slik jobb. Hadde vært mest interessant det, men jeg tror jeg snart er åpen for hva som helst annet enn å gå ledig. Jeg ser deg vel mer for meg som sosionom enn som kaninhypnotisør, for å være ærlig. Håper du finner noe snart! 0 Siter
soleil Skrevet 11. november 2003 Forfatter Skrevet 11. november 2003 Jeg ser deg vel mer for meg som sosionom enn som kaninhypnotisør, for å være ærlig. Håper du finner noe snart! Takk for det, du! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.