Gå til innhold

Hvordan kan man hypnotisere dyr?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kyllinger kan visst hypnotiseres på et vis:

http://www.straightdope.com/classics/a1_012.html

Har du tenkt å omskolere deg til tryllekunstner?

Hadde ikke vært dumt det!!

Er det marked for tryllekunstere tro?

Jeg har stilt opp for Mad Max da jeg var litt yngre. Tryllet og var fakir. Rått det da! :)

Kyllinger kan visst hypnotiseres på et vis:

http://www.straightdope.com/classics/a1_012.html

Har du tenkt å omskolere deg til tryllekunstner?

Nå fant jeg flere nyttige sider! Søkte på "rabbit og trance". Det skal visst være fint å kunne få kaninen i trance slik at en lettere kan klippe klørne og stelle den. Hos dyrlegen er det også en kjekt. :)

Hadde ikke vært dumt det!!

Er det marked for tryllekunstere tro?

Jeg har stilt opp for Mad Max da jeg var litt yngre. Tryllet og var fakir. Rått det da! :)

Er litt usikker på hvordan det er på tryllekunstnermarkedet for tida.

Hvordan går det med å finne sosionomjobb, er du fortsatt på utkikk?

Er litt usikker på hvordan det er på tryllekunstnermarkedet for tida.

Hvordan går det med å finne sosionomjobb, er du fortsatt på utkikk?

Ja, jeg er fortsatt på søk etter en slik jobb. Hadde vært mest interessant det, men jeg tror jeg snart er åpen for hva som helst annet enn å gå ledig. :P

Ja, jeg er fortsatt på søk etter en slik jobb. Hadde vært mest interessant det, men jeg tror jeg snart er åpen for hva som helst annet enn å gå ledig. :P

Jeg ser deg vel mer for meg som sosionom enn som kaninhypnotisør, for å være ærlig. Håper du finner noe snart!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...