SierDuDet Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Du er heldig. Det er ikke noe moro å sprekke for ofte sier man ting man egentlig ikke mener. Jeg driter meg ikke ut her inne,tror jeg, men i virkeligheten gjør jeg det og synes det er helt greit. Det er jo ikke meningen at vi skal være perfekte hele tiden heller. Så du går ikke altså. Jeg tenkte ikke at du gikk fordi du var feig men fordi du ikke gadd å diskutere mer. At du synes det ble for teit. Og jeg liker ikke sinte menn altså. Det kommer jo selvsagt ann på hva man diskuterer. Er det meningsløst så er det jo ikke noe poeng lenger. Men jeg er ingen kranglefant (selv om det kan se sånn ut her). Og jeg liker å gjøre opp ting der og da. Ikke gå i sinne eller noe sånt tull. Det er det verste jeg vet om noen jeg diskuterer med bare går med uoppgjort sak. Man skal bli ferdig med sånt der og da, ikke gå og gruble og fabulere over noe som meget mulig bare er en bagatell, i lang tid. Når det gjelder her inne så syntes jeg tidligere at det var litt kult å provosere, sjokkere, komme med latterlige utsagn og regelrettbullshit, f.eks. på seksualitet, sånn at folk trodde jeg var totalt skada, men nå har jeg vel strengt tatt brukt opp meg selv. Kan innrømme det selv. Uansett hva jeg lirer ut av meg her inne nå, så blir det en parodi på meg selv. Og i RL er jeg som sagt ganske så normal. Kan innrømme det nå sånn på tampen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125867-hvilke-mennesker-liker-du-ikke/page/2/#findComment-764940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det kommer jo selvsagt ann på hva man diskuterer. Er det meningsløst så er det jo ikke noe poeng lenger. Men jeg er ingen kranglefant (selv om det kan se sånn ut her). Og jeg liker å gjøre opp ting der og da. Ikke gå i sinne eller noe sånt tull. Det er det verste jeg vet om noen jeg diskuterer med bare går med uoppgjort sak. Man skal bli ferdig med sånt der og da, ikke gå og gruble og fabulere over noe som meget mulig bare er en bagatell, i lang tid. Når det gjelder her inne så syntes jeg tidligere at det var litt kult å provosere, sjokkere, komme med latterlige utsagn og regelrettbullshit, f.eks. på seksualitet, sånn at folk trodde jeg var totalt skada, men nå har jeg vel strengt tatt brukt opp meg selv. Kan innrømme det selv. Uansett hva jeg lirer ut av meg her inne nå, så blir det en parodi på meg selv. Og i RL er jeg som sagt ganske så normal. Kan innrømme det nå sånn på tampen Jeg er enig med deg at det er håpløst når folk går midt i en diskusjon. Man må bli ferdig og gjøre opp. Nei, jeg regner det som en ganske normal person selv om jeg har sett noen av dine provoserende innlegg, men ofte er jeg overrasket over at folk tar dem alvorlig. Ser ikke ut til at folk skjønner en spøk alltid. Likevel må det sies at det kan være vanskelig å forstå en spøk her inne hvor ting bare er skriftelig. Det hender at jeg begynner å lure om noen av innleggene er alvorlig ment og regner med at de fleste ikke er det. Det er nok mye lettere face to face. Jeg føler at jeg egentlig er ganske humoristisk men har problemer med å uttrykke meg på den måten her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125867-hvilke-mennesker-liker-du-ikke/page/2/#findComment-764941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg er enig med deg at det er håpløst når folk går midt i en diskusjon. Man må bli ferdig og gjøre opp. Nei, jeg regner det som en ganske normal person selv om jeg har sett noen av dine provoserende innlegg, men ofte er jeg overrasket over at folk tar dem alvorlig. Ser ikke ut til at folk skjønner en spøk alltid. Likevel må det sies at det kan være vanskelig å forstå en spøk her inne hvor ting bare er skriftelig. Det hender at jeg begynner å lure om noen av innleggene er alvorlig ment og regner med at de fleste ikke er det. Det er nok mye lettere face to face. Jeg føler at jeg egentlig er ganske humoristisk men har problemer med å uttrykke meg på den måten her. Ja, det at folk presterer å ta alt jeg skriver bokstavelig er jo strengt tatt sterkt. Det sier nok relativt mye mer om dem enn om meg. Og dol er nå engang et medie hvor man kan våse litt om man kjeder seg, føler for å skrive... ja, hva som helst. Jeg begynner vel strengt tatt å bli litt lei av å leke klovn, så jeg burde vel egentlig skifte medie. Eventuelt drepe SDD og komme tilbake anonym og fin med et annet nick, i en mer seriøs forpakning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125867-hvilke-mennesker-liker-du-ikke/page/2/#findComment-764942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ja, det at folk presterer å ta alt jeg skriver bokstavelig er jo strengt tatt sterkt. Det sier nok relativt mye mer om dem enn om meg. Og dol er nå engang et medie hvor man kan våse litt om man kjeder seg, føler for å skrive... ja, hva som helst. Jeg begynner vel strengt tatt å bli litt lei av å leke klovn, så jeg burde vel egentlig skifte medie. Eventuelt drepe SDD og komme tilbake anonym og fin med et annet nick, i en mer seriøs forpakning. Selv om du greier å skifte nick, tror jeg du vil ha problemer med at de som har vært her lenge ikke kjenner deg igjen. I såfall må du skifte nick hele tiden. Da er det bedre å forandre personligheten på nicket ditt, altså stoppe å være klovn og heller skrive det du føler for å skrive. Dol er et sted for underholdning. Du bruker det tydeligvis når du kjeder deg på jobben og jeg sitter her fordi jeg er hjemme alene med minstemann og ikke har noen å snakke med. Og så blir man litt avhengig da ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125867-hvilke-mennesker-liker-du-ikke/page/2/#findComment-764943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Selv om du greier å skifte nick, tror jeg du vil ha problemer med at de som har vært her lenge ikke kjenner deg igjen. I såfall må du skifte nick hele tiden. Da er det bedre å forandre personligheten på nicket ditt, altså stoppe å være klovn og heller skrive det du føler for å skrive. Dol er et sted for underholdning. Du bruker det tydeligvis når du kjeder deg på jobben og jeg sitter her fordi jeg er hjemme alene med minstemann og ikke har noen å snakke med. Og så blir man litt avhengig da ) Jeg er ikke avhengig av dol. Jeg er dog avhengig av å skrive, og i forhold til det blir dol et medie. Neida, jeg kommer ikke til å skifte nick. Det er ikke noe poeng, og som du sier ville folk kjent meg igjen. Selv om jeg ikke hadde kødda så mye, så ville nok min entusiasme for en ny film eller en jævla bra skive, røpet meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125867-hvilke-mennesker-liker-du-ikke/page/2/#findComment-764944 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg er ikke avhengig av dol. Jeg er dog avhengig av å skrive, og i forhold til det blir dol et medie. Neida, jeg kommer ikke til å skifte nick. Det er ikke noe poeng, og som du sier ville folk kjent meg igjen. Selv om jeg ikke hadde kødda så mye, så ville nok min entusiasme for en ny film eller en jævla bra skive, røpet meg Men det skal jo være litt moro her inne. Jeg kjenner jeg blir litt opphengt på forskjellige personer og hvordan det går med dem og blir nysgjerrig (vitebegjærlig) på hvordan det går med dem. Men jeg sitter ikke inne bare for å lese dol og skjer det noe annet så hopper jeg på. Men hva skjer på denne tiden av døgnet uansett ) Men nå må jeg legge meg. Jeg skal snart stå opp og kjøre minstemann på skolen. Ha en god natt videre til du kan stupe i seng i morgen tidlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125867-hvilke-mennesker-liker-du-ikke/page/2/#findComment-764946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Setter pris på folk som er uhøytidelige, morsomme, empatiske og fleksible. Liker folk som er trygge på seg selv og som har en avslappet holdning. Kommer ikke så godt overens med overfladiske, regelbundne, høytidelige folk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125867-hvilke-mennesker-liker-du-ikke/page/2/#findComment-764947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Men det skal jo være litt moro her inne. Jeg kjenner jeg blir litt opphengt på forskjellige personer og hvordan det går med dem og blir nysgjerrig (vitebegjærlig) på hvordan det går med dem. Men jeg sitter ikke inne bare for å lese dol og skjer det noe annet så hopper jeg på. Men hva skjer på denne tiden av døgnet uansett ) Men nå må jeg legge meg. Jeg skal snart stå opp og kjøre minstemann på skolen. Ha en god natt videre til du kan stupe i seng i morgen tidlig. Nja, jeg er ikke nysgjerrig på folk her inne. Hopper over de fleste innlegg vedrørende personlige forhold selv om det er kjente nick som åpner seg opp tvert. Med visse unntak, selvsagt. Enkelte her kjenner jeg jo tross alt godt. Og du har rett: Dol er en meget grei tidtrøyte. Det er korrekt. Men det har forandret seg litt, og tar jeg ikke feil er det langt færre her nå enn tidligere. Det er vel en del andre fora rundt om på nettet som sluker oss en etter en Sov godt! Det skal jeg om noen timer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125867-hvilke-mennesker-liker-du-ikke/page/2/#findComment-764948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avanti Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Liker folk som har evnen til å lytte og som ikke er mest opptatt av å høre sin egen stemme. Kommer best overens med folk som er ærlige, liker ikke uærlighet. Jeg misliker sterkt folk som med vilje lurer meg, deretter utnytter meg for så å dolke meg i ryggen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125867-hvilke-mennesker-liker-du-ikke/page/2/#findComment-765194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Så det mener du. Hm. Men hvorfor i all verden sitter du på musa di da?:-D *S* Hadde du tenkt lenge på den...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/125867-hvilke-mennesker-liker-du-ikke/page/2/#findComment-765257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.