miramix Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Er litt tufsen i dag, men har tenkt meg på trening likevel. Tok meg selv i å tenke "jeg kan sikkert trene det av meg". Mange sier det når de føler at de er i ferd med å bli syke...men går det virkelig an? Å trene bort en begynnende influensa? Ble litt nysgjerrig på dette! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeppo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Nei, desverre ikke. Det er bedre å ta det med ro en stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 En begynnende influensa kan man ikke trene bort, og trening kan gjøre vondt verre i en slik situasjon. Men litt mageplager og en begynnende snufseforkjølelse kan man bli kvitt ved trening. Du bør likevel aldri trene med feber eller hvis du føler deg syk. Og du bør ikke starte for tidlig igjen etter å ha vært syk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Nei, det er motsatt. Trener du, så vil kroppen bruke opp energi som den burde brukt til å kvitte seg med antigener. Resultatet er at du blir mer mottagelig for sykdom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.