Gjest nero problemer Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Får ikke til å brenne vanlig backup som jeg bruker ta av bilder, filer osv. Det hender at dette skjer med musikk-cder også, og da må jeg vente, ofte restarte pcen for at det skal funke igjen. "Power calibration error" "Invalid write state" "could not perform EndTrack" er feilmedlingene jeg bruker få. Hva er galt og hva kan jeg gjøre for å fikse problemet? 0 Siter
Gjest nero problemer Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Innstallere Nero på nytt? Funker fremdeles ikke etter jeg har installert det på nytt. 0 Siter
citoyen Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 En ting du kan forsøke er å plugge PCen direkte i veggen (fortrinnsvis jordet stikk), dersom du har den plugget i skjøteledning/forgrening nå. Problemet -kan- skyldes dårlig/ujevn strømtilgang. Dersom dette ikke fungerer er det mest sannsynlig noe galt med enten selve cd-brenneren eller med strømforsyningen i PCen. 0 Siter
Gjest nero problemer Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 En ting du kan forsøke er å plugge PCen direkte i veggen (fortrinnsvis jordet stikk), dersom du har den plugget i skjøteledning/forgrening nå. Problemet -kan- skyldes dårlig/ujevn strømtilgang. Dersom dette ikke fungerer er det mest sannsynlig noe galt med enten selve cd-brenneren eller med strømforsyningen i PCen. Jeg fikk til å brenne med nero express, MEN nå skulle jeg sjekke at den var brent ved å sette den i dvdspilleren så finner den ingen cd, så da funket den ikke likevel... Skal sjekke kontakten og prøve på nytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.