Gjest Jeg har talt! Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Hvor bor hun Carrie damen? Han var i New York i går når ungkaren sendte siste episode! Bor hun Carrie i New York? Ja, hun bor i New York, men dama er gift, dah ;-) 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg fikk ikke sett finalen..*snufs* Mens jeg var på trening skulle noen ta opp finalen, og så hadde de tatt opp Rocco's restaurant på TV3 i stedenfor. *dobbelt snufs* Og jeg som hadde rigget meg til med cola, snop og varmepute i senga nå nettopp og gledet meg til å se den. Nå er jeg ikke snakkende til enkelt og greit. Faen ass. Se reprisen på lørdag eller søndag kveld da vel! 0 Siter
Gjest nickno Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Ja, hun bor i New York, men dama er gift, dah ;-) Tviler nå på om hun Carrie ville hatt Max samme hva da. Han er vel litt Mr No One 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Jeg fikk ikke sett finalen..*snufs* Mens jeg var på trening skulle noen ta opp finalen, og så hadde de tatt opp Rocco's restaurant på TV3 i stedenfor. *dobbelt snufs* Og jeg som hadde rigget meg til med cola, snop og varmepute i senga nå nettopp og gledet meg til å se den. Nå er jeg ikke snakkende til enkelt og greit. Faen ass. Stakkars tiger. Alt var så deilig helt til nyhetene smelte til med at forlovelsen allerede er brutt. Da mistet jeg troen på kjærligheten, gitt. 0 Siter
Gjest så har vi det klart for oss Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Tviler ikke...på at han er sammen med Annette Young. Han har jo en ekstrem appetitt på blondiner, da, og Annette er jo nokså pen? De blir likere og likere hun derre Carrie-dama fra sex og singelliv - som jo er Max drømmedame. Får håpe han ender opp med Carrie til slutt (eller hva søren hun egentlig heter). Sarah Jessica Parker. Og hun er gift og har barn med Matthew Broderick. 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Den store bomben for meg var at også Nadya har hatt sex med Andreas. Det visste vi jo ikke. 0 Siter
Gjest t-a-t-a-t-a Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 se på denne avisen http://www.t-a.no/ Der står en stor artikkel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.