Gå til innhold

Skit irriterende! Grrrr!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Hva kommer det av at typen synes han kan la være å svare på tilsnakk og direkte hendvendelse?

Er dette et generelt mannfolk, dusteproblem?

Her sitter jeg og er selskapssyk og prater til typen og aner fred og ingen fare... Så blir det bare stille, selvom jeg sender mange utsang med spørsmålstegn til slutt.. Og fortsetter litt til sånn, Hva? Jammen svar da? og tilslutt Hvorfor i HELVETE svarer du ikke når jeg sitter her og snakker med deg!?!

Og får til svar at han gidder ikke å svare meg fordi han ikke har noe å si til det jeg spør om..(underforstått at jeg er dritakjedelig...)

Folk sier da for pokker ja&ha og sånne ting på tilsnakk?! Jeg hadde til og med foretrukket hold kjeft og ikke mas...(!!)

Hva f***?

Hvorfor tror type-faen at det er akseptabelt å sette seg ned og ikke svare engang?!

Æsj, så sur og amper jeg ble:(

Er dette noe andre enn typen også driver med?

Jeg synes han er en frekk drittsekk og er skikkelig snurt på ham..

Overeagerer jeg? Eller er det lov å bli rasende på den slags gjennomirriterende huleboer mentalitet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125986-skit-irriterende-grrrr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

19

• SierDuDet

9

• tigertrollet

3

• soleil

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

laguna1365380434

Dessuten: Du kan da for faen ikke sitte å snakke til en ikke-homofil gutt når VIF og Sandefjor spiller viktig kamp!

Jammen han satt bare og spilte ett eller annet døllt spill og så ut som han kjedet seg!

Jeg synes jeg var underholdene jeg. Men der fikk jeg jammen knekt noen illusjoner;)

laguna1365380434

Been there done that...trøst deg med detfaktum at grunnen er rett og slett at det for faen ikke ER noe i det huet som sviver i det hele tatt!

Og gjør det samme neste gang HAN sitter og jabber...

Ja, jeg lurer litt på hevn;)

Men jeg er så skravlete at jeg glemmer at jeg driver og holder kjeft og furter..

Det blir fort sånn : Næmmen har du sett! Så kul kjole, så morsom mann på tv eller what ever..

Jeg er mer sånn eksplosiv når det gjelder, men jeg klarer ikke å huske på at jeg er sur lenger enn max en halvtime..

Men faen altså, tenk å bare sitte og la være å svare!! Noen ganger bare lurer jeg på ham..

laguna1365380434

Han høres ut som en drittunge akkurat nå. Dårlig gjort, synes jeg, han kunne i hvert fall latet som han var interessert. Men han synes vel at du maste.

Han syntes vist det, men altså, jeg svarer nå ett eller annet uansett om folk maser jeg da..

Dessuten prøvde jeg å være underholdene, men jeg var tydeligvis ikke noe gøyal:-o

Dumme menn... Grumle&mumle..;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...